- 23 700 Kč
- Zkrácený úvazek

Možná znáte pojišťovnu jako instituci, které víc než na lidech záleží na ročních obratech. U nás takhle nehrajeme. Pracovat v NN znamená stát se součástí společnosti, jejímž cílem je poskytovat finanční služby s lidským rozměrem. Na našich zaměstnancích nám záleží.
Do týmu zkušených obchodníků hledáme nové tváře.
O čem bude tvá práce?
Budeš zjišťovat od klientů, jaké jsou jejich potřeby, co je trápí a s čím potřebují pomoci. Pak navrhneš řešení jejich situace a tento návrh jim představíš. Budeš pečovat o nové klienty a potkávat se s nimi vždy minimálně jednou ročně.
Co když to neumím?
Nemusíš umět všechno na jedničku, zajímá nás chuť do práce a tvá ochota učit se novým věcem. Ostatní tě naučíme.
Na začátku toho možná budeš mít plnou hlavu, ale neboj, budeš mít dostatek času, aby se všechny nové vědomosti vstřebaly.
Co budeš k práci potřebovat?
Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou a čistý trestní rejstřík
Nadšení pro práci s lidmi/pro lidi
Řidičský průkaz typu B – aktivní řidič
Odvahu pustit se se zkušeným manažerem do budování něčeho nového
Příjemné vystupování a komunikativnost
Vítány jsou zkušenosti s obchodem a chuť uplatnit své nápady
Co dalšího by tě mohlo zajímat?
Pracovní doba – tu si rozvrhneš podle sebe, takže stihneš ráno odvést děti do školy, odpoledne je vyzvednout z kroužků, zajít na tenis nebo na jógu a večer se věnovat rodině.
Školení – nenecháme tě v tom plavat, na začátku projdeš důkladným zaškolením a po celou dobu adaptace budeš mít k ruce kouče a manažera.
Noví klienti – s novými obchodními případy ti pomůžeme, nejen je najít, ale také efektivně zvládnout.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?