- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Jsme dynamická a inovativní společnost hledající zkušeného a motivovaného IT Specialistu, který nám pomůže zajistit bezpečnost a technickou podporu našich informačních systémů. Pokud máte vášeň pro IT a bezpečnostní opatření, a chcete se podílet na ochraně našich aktiv, tak toto je ta pravá příležitost pro vás. Pošlete mi Váš životopis a staňte se součástí našeho týmu!
Mezinárodní společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici:
IT SPECIALISTA (OD 45.000 Kč)
* Vyhodnocovat a analyzovat stávající bezpečnostní opatření a identifikovat případné slabiny
* Odstraňování problémů s hardwarem a softwarem
* Navrhovat a implementovat bezpečnostní strategie a postupy v souladu s nejnovějšími standardy
* Monitorovat a detekovat potenciální bezpečnostní hrozby a incidenty
* Provádět školení napříč mezinárodním týmem
* Poskytovat poradenství a podporu týmu IT při implementaci nových procesů
* Sledovat vývoj nových hrozeb a technologií v oblasti IT bezpečnosti a doporučovat vhodné řešení
* Preventivní údržba počítačů
* SŠ/VŠ vzdělání IT směru
* Praxe v oboru IT
* Silné znalosti sítových a systémových technologií
* Znalost ITIL
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Schopnost pracovat pod tlakem
* Zázemí silné a stabilní společnosti
* Týden dovolené navíc
* Jazykové kurzy
* Sickdays
* Roční bonus
* Příspěvek na stravování
* Místo výkonu práce: okres Hodonín
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?