Finanční účetní - možnost částečného úvazku - Praha 8

Pracovní poměr práce na plný úvazek, zkrácený úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp), práce na živnostenský list (osvč)
Práce vhodná také pro rodiče na mateřské / rodičovské dovolené
Lokalita Praha  Hovorčovická 1780/9, Kobylisy, Praha, 182 00
Firma Martin Schneider
Kategorie Bankovnictví, finance a pojišťovnictví
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyk. znalosti Český jazyk (Expert C2)
Hrubá mzda 26.000 – 47.000 Kč
Délka prac. poměru na dobu neurčitou od 2. 1. 2024

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Martin Schneider

O nás

Do našeho menšího týmu spol. JOKA AUDIT hledáme kolegyni na pozici Finanční účetní.  Tato pozice je ideální pro maminky na mateřské nebo rodičovské dovolené, a také pro ty, které pečují o své děti. Nabízíme flexibilní pracovní podmínky, včetně možnosti práce na snížený úvazek, optimálně 30 hodin týdně, a také šanci pracovat částečně z domova.

Filosofií naší firmy je spojit pracovní a osobní život ve smysluplné symbióze. V práci trávíme velkou část svého bdělého dne, takže vztahy a kultura, kterou zde pěstujeme nám přináší energii a dávat smysl. Respektujeme individuální odlišnosti každé osobnosti a tomu i přizpůsobujeme strukturu práce (klientů), pracovní dobu, možnost práce z domova. Považujeme za důležité podpořit jednotlivce v jeho osobním životě, protože ten se pak plnou měrou podílí i na jeho fungování v práci. Zároveň je pro nás také důležité, aby každý jednotlivec se stejným respektem přistupoval k ostatním členům týmu. Vzájemnou zpětnou vazbu o fungování těchto principů si poskytujeme při pravidelných poradách. Velkou podporou pro fungování této struktury jsou i společná mimopracovní setkání (petangue, společné večeře, únikové hry).

    Co vás čeká:

    • Vedení finančního účetnictví pro vybrané portfolio klientů
    • Evidence a zpracování účetních dokladů
    • Spolupráce se mzdovou účetní a daňovým poradcem
    • Provádění měsíčních kontrol ve finančním účetnictví
    • Komunikace s klienty 

    Co od Vás očekáváme:

    • Ukončené SŠ vzdělání s maturitou
    • Pečlivost, přesnost, spolehlivost, pracovitost a zodpovědnost
    • Ochotu dále se vzdělávat a učit se novým poznatkům
    • Zkušenosti s prací v programu Pohoda (výhodou)

    Co Vám můžeme nabídnout:

    • Příjemné prostředí a atmosféru svobodné firmy na Praze 8 (https://www.brainwave.cz/co-je-to-svobodna-firma) 
    • Menší a fajn kolektiv 
    • Flexibilní pracovní dobu
    • Možnost částečně i práce z domova (až 40%)
    • Firemní akce 
    • Osobní odměny
    • Možnost pracovat na IČ i na HPP

    Pokud Vás výše uvedená pozice zaujala, zašlete nám, prosím svůj životopis nebo neváhejte klidně volat na zobrazit tel. číslo pro více informací

    Benefity

    • Práce z domova Práce z domova
    • Sickdays Sickdays
    • Finanční bonusy / prémie Finanční bonusy / prémie
    • Firemní akce Firemní akce
    • Pružná pracovní doba Pružná pracovní doba
    • Zaměstnanecké akcie Zaměstnanecké akcie
    • Přátelské prostředí Přátelské prostředí
    Zobrazit výpis pracovních nabídek
    Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

    Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

    Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

    CONTROLLER (m/ž/d)

    Nutně vás hledají
    • Libeň, Praha
    • Brink's Cash Solutions (CZ) a.s.
    • Plný úvazek
      Benefity:
    • Finanční bonusy / prémie
    • Firemní akce
    • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
    • Vzdělávací kurzy
    • Kafetérie
    • Příspěvek na spoření / pojištění
    • Občerstvení na pracovišti
    Zveřejněno: 23. dubna
    Nutně vás hledají
    • Holešovice, Praha
    • CAPTUS s.r.o.
    • 45 000 – 55 000 Kč
    • Plný úvazek
      Benefity:
    • Práce z domova
    • Dovolená navíc
    • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
    • Vzdělávací kurzy
    • Přátelské prostředí
    • Relax zóna
    včerejší
    • Karlín, Praha
    • ERV Evropská pojišťovna, a. s.
    • 30 000 – 40 000 Kč
    • Plný úvazek
    • Vhodné pro absolventy
      Benefity:
    • Dovolená navíc
    • Sickdays
    • Finanční bonusy / prémie
    • Firemní akce
    • Vzdělávací kurzy
    • Slevy na firemní zboží
    • Příspěvek na stravování
    • Příspěvek na spoření / pojištění
    • Přátelské prostředí
    • Relax zóna
    • ...
    Zveřejněno: 25. dubna
    • Praha
    • JISTU recruitment s.r.o.
    • 50 000 – 80 000 Kč
    • Plný úvazek
      Benefity:
    • Dovolená navíc
    • Finanční bonusy / prémie
    • Firemní akce
    • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
    • Vzdělávací kurzy
    • Kafetérie
    • Příspěvek na stravování
    • Přátelské prostředí
    Zveřejněno: 24. dubna
    • Karlín, Praha
    • K&L Rock Services s.r.o.
    • 35 000 – 70 000 Kč
    • Plný úvazek
    • Vhodné pro absolventy
      Benefity:
    • Finanční bonusy / prémie
    • Firemní akce
    • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
    • Zálohy ze mzdy
    • Přátelské prostředí
    • Občerstvení na pracovišti
    Zveřejněno: 24. dubna
    • Malá Strana, Praha
    • STARCHANGE, s.r.o.
    • 36 000 – 40 000 Kč
    • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
    Zveřejněno: 23. dubna
    • Praha
    • Swiss Life Select a.s.
    • Plný úvazek
      Benefity:
    • Dovolená navíc
    • Sickdays
    • Finanční bonusy / prémie
    • Firemní akce
    • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
    • Kafetérie
    • Příspěvek na stravování
    Zveřejněno: 22. dubna
    • Celá ČR
    • AWP P&C Česká republika - odštěpný…
    • 33 400 Kč
    • Plný úvazek
    • Vhodné pro absolventy
      Benefity:
    • Práce z domova
    • Finanční bonusy / prémie
    • Přátelské prostředí
    Zveřejněno: 22. dubna
    • Brno
    • OHP účetní kancelář s.r.o.
    • 30 000 – 40 000 Kč
    • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
    • Vhodné pro rodiče
      Benefity:
    • Finanční bonusy / prémie
    • Kariérní růst
    • Firemní akce
    • Pružná pracovní doba
    • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
    • Vzdělávací kurzy
    • Přátelské prostředí
    Zveřejněno: 19. září
    • Kladno
    • V & V Taxes s.r.o.
    • 40 000 – 48 000 Kč
    • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
      Benefity:
    • Práce z domova
    • Dovolená navíc
    • Sickdays
    • Finanční bonusy / prémie
    • Firemní akce
    • Pružná pracovní doba
    • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
    • Vzdělávací kurzy
    • Příspěvek na stravování
    • Přátelské prostředí
    • ...
    Zveřejněno: 13. prosince
    • Nový Bydžov
    • TOORS CZ s.r.o.
    • 29 000 – 32 000 Kč
    • Plný úvazek
    Zveřejněno: 13. prosince

    Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
    Brink's Cash Solutions (CZ) a.s., PPL CZ s.r.o., Věra Pietrasová, CAPTUS s.r.o., EVROPA realitní kancelář, JISTU recruitment s.r.o., Česká pošta, s.p., JLV, a.s., Talentinno s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., CALPRA s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., 21 Consult Group s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, SIRIUS FINANCE, a. s., Hotel Prokop Square, ERV Evropská pojišťovna, a. s., Gastro Group Service s.r.o., Jiří Langer, Partners Financial Services, a.s., Randstad HR Solutions s.r.o., CRI ameba.eu, s.r.o., MIKUPEX TRADE s.r.o., Twisto payments a.s., Manuvia Czech s.r.o., EKOSPOL a.s., Special Service International, spol. s r.o., JOB LEADER EUROPE s.r.o., Ušetřeno.cz s.r.o., Ubbe s. r. o., K&L Rock Services s.r.o., TEDi obchodní s.r.o., Delirest services s.r.o., Martin Schneider, Grafton Recruitment s.r.o., STARCHANGE, s.r.o., ENERGON Consulting a.s., ProfesKontakt, s.r.o., SPGroup a.s., B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Sécheron Hasler CZ, spol. s r.o., Sirowa Czech s.r.o., Swiss Life Select a.s., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby

    Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
    Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Koordinátor / Koordinátorka, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční auditor / auditorka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Likvidátor / likvidátorka škod, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Insolvenční specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Realitní makléř / makléřka, Finanční ředitel / ředitelka (CFO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, Výrobní ředitel / ředitelka (CTO), Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka

    Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
    Praha 8 - Libeň, Praha 10 - Štěrboholy, Praha 7 - Holešovice, Praha 10 - Strašnice, Praha 5 - Stodůlky, Praha 4 - Michle, Praha 1 - Nové Město, Praha 8 - Karlín, Praha 4 - Krč, Praha 8 - Střížkov, Praha 10 - Hostivař, Praha 5 - Radotín, Praha 4 - Modřany, Praha 3 - Žižkov, Praha 5 - Smíchov, Praha 5 - Zbraslav, Praha 7 - Troja, Praha 1 - Staré Město, Praha 10 - Uhříněves, Praha 4 - Nusle, Praha 5 - Jinonice, Praha 8 - Kobylisy, Praha 1 - Malá Strana, Praha 10 - Dolní Měcholupy, Praha 9 - Běchovice, Praha 9 - Černý Most, Praha 6 - Dejvice

    Přečtěte si aktuální články z naší poradny

    Na co máte právo při návratu z mateřské dovolené

    Na co máte právo při návratu z mateřské dovolené

    Návrat do práce po mateřské či rodičovské dovolené nemusí být snadný. Odcházíte od svého dítěte, do týmu, který se částečně změnil. Povíme si, na co máte nárok, kdy vám váš zaměstnavatel musí držet vaše původní místo, kdy vás mohou přesunout na stejnou pozici, ale do jiného týmu a kdy vám žádné místo držet nemusí. Přidáme i základní informace o tom, na co jako rodič máte nárok.

    Vše o stažení výpovědi ze strany zaměstnance

    Vše o stažení výpovědi ze strany zaměstnance

    Stažení výpovědi zaměstnancem je vlastně prosbou ke stávajícímu zaměstnavateli, aby si vás v práci ponechal. Zaměstnavatele není možné ke stažení výpovědi přimět. Pokud zaměstnavatel souhlasí, stačí vyplnit formulář ke stažení výpovědi, který naleznete v našem článku.

    Poznáte signály, že je čas na změnu zaměstnání? Poradíme, jak práci změnit

    Poznáte signály, že je čas na změnu zaměstnání? Poradíme, jak práci změnit

    Občas nás v práci něco naštve, ale co když nás něco nebo někdo v práci štve pořád? Ukážeme si hlavní signály, kdy je vhodný čas změnit práci. Jak na změnu, a co musíte pro změnu zaměstnání udělat.

    Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

    Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

    Systémů pro podporu náborů, takzvaných ATS (anglická zkratka “Applicant Tracking System”), či jim podobných, najdete na současném trhu nepřeberné množství. Všechny tyto softwary spojuje společný cíl - vylepšit administrativní a náborové procesy ve firmách tak, aby byly rychlé, efektivní a ušetřily personalistům čas. Jak vybrat ten, který bude nejvíce vyhovovat požadavkům vaší firmy vám v tomto článku sice neporadíme, ale najdete v něm praktický přehled nejznámějších náborových aplikací či softwarů, který aktuálně trh nabízí.

    Alma Career s.r.o, skupina LMC mění název

    Alma Career s.r.o, skupina LMC mění název

    Korporátní skupina LMC, provozovatel několika pracovních portálů v ČR, oznámila, že od 1. ledna 2024 se bude prezentovat pod novým názvem Alma Career s.r.o.. Tato změna představuje nejen reorganizaci, ale také krok k ještě další expanzi této skupiny. Změna názvu by měla podle oficiálního oznámení proběhnout bez nutnosti aktivní účasti klientů, čímž LMC Group deklaruje, že předejde nestabilitě svých služeb a možným přerušením. Firma zdůrazňuje, že smluvní a fakturační údaje zůstanou nezměněny s výjimkou obchodního názvu, což by mohlo vést k méně náročnému přechodu pro stávající i nové klienty.

    Na co se připravit při registraci na úřad práce

    Na co se připravit při registraci na úřad práce

    Vše, co potřebujete vědět o registraci na úřadě práce - musím se registrovat, kde se registrovat, kdy se registrovat se dozvíte v daném článku. Jak probíhá osobní schůzka a co můžete zařídit online z pohodlí domova. Věděli jste, že již nemusíte na úřad práce v místě vašeho trvalého bydliště, ale stačí ten, který je nejblíže vašemu bydlišti, byť jen přechodnému?

    Výpovědní lhůta a vše, co potřebujete znát

    Výpovědní lhůta a vše, co potřebujete znát

    Chystáte se podat výpověď v práci nebo jste výpověď dostali? Pak je tento článek právě pro vás. Dozvíte se vše o výpovědní době, jak na ni nahlíží zákoník práce, jak se výpovědní doba počítá, jak je to s nemocí ve výpovědní době a mnoho dalších zajímavých a užitečných informací.

    Jak napsat průvodní dopis? Prohlédněte si vzor

    Jak napsat průvodní dopis? Prohlédněte si vzor

    Průvodní dopis k životopisu je prvním kontaktem s personalistou ve vysněné společnosti. Vysvětlíme si, co to je průvodní dopis a jaký je rozdíl oproti motivačnímu dopisu. Ukážeme si, jak napsat průvodní dopis. Nechybí ani vzor průvodního dopisu.

    Poradíme, jak si vybrat práci, která vás bude bavit

    Poradíme, jak si vybrat práci, která vás bude bavit

    Není jednoduché vybrat novou společnost, ve které budete několik let pracovat, spolupracovat s ostatními kolegy, do budoucna i předávat své znalosti a své zkušenosti nováčkům. Jak si vybrat práci, ať již jste absolventem či jen chcete práci změnit, probereme v našem článku, kde se zaměříme na výběr oboru i na další klíčové parametry. Pro inspiraci přidáme i obory, o které bude největší zájem.

    První dojem - jak se vhodně obléct na pohovor

    První dojem - jak se vhodně obléct na pohovor

    Dali jste si práci s přípravou životopisu, hledáním vysněné práce a pozvali si vás na pohovor? Není důležité, zda se bude jednat o online pohovor či osobní. Vhodné oblečení musíte zvolit v obou případech. A to bez ohledu na to, s kým ze společnosti se setkáte. Nepodceňujte pohovor s “jen” personalistou, protože ten může do dalších kol výběrového řízení poslat někoho jiného. První dojem můžete udělat jen jednou.

    AJ akce audit daň den dění domov důležité evidence filosof firma flexibilní hledám HR IT komunikace kultura možnost odměny odpovědnost pečlivost podmínky pohoda poradce pozice práce práce z domova pracovní pracovní podmínky Praha prostředí SOU spolupráce účetní úvazek vedení vzdělání vztahy zkušenosti životopis člen daňový díl dovolené finanční firemní firmy kolektiv kov měsíční možnosti osobní osobnost Ostatní PR program příjemné rodičovské rodičovské dovolené tým účetnictví v práci výše vztah z domova zájem zkušenost

    Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

    © 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena