- 40 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Společnost Triangle Recruitment CZ s.r.o. byla založena v roce 2008 a je dceřinou společností firmy Triangle Recruitment Ltd., která vznikla v Anglii v roce 1995.
Jsme mezinárodní personální agentura, která firmám nalezne kvalitní zaměstnance a Vám, kteří nemáte práci, najde nové zaměstnání. Naše společnost Triangle nabízí komplexní personální služby. Hledáte práci, nebo nové zaměstnance? Obraťte se na odborníka, kterým Triangle v personální oblasti určitě je!
Do stabilní a prestižní firmy se sídlem v Ostrově u Stříbra hledáme zkušeného profesionála na pozici účetní, s možností částečné práce z domova. Máte prokazatelnou zkušenost v oblasti účetnictví? Dokážete komunikovat na denní bázi v anglickém jazyce s kolegy ze zahraničí? Výborně, zašlete nám svůj životopis a pozici s Vámi probereme.
- Praxe na obdobné pozici minimálně 3-5 let
- Zkušenost s vedením účetnictví
- Komplexní orientace v účetní a daňové problematice
- Angličtina na komunikativní úrovni
- Znalost práce s programem SAP výhodou
- Schopnost fungovat v mezinárodní spolupráci s kolegy ze zahraničí
- Zkušenost s programem Concur, City a GTC (Výhodou)
- Zkušenost s cyklickou inventurou
- Samostatnost a zodpovědnost ke svěřené práci
- Atraktivní mzdové ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- Flexibilní začátek a konec pracovní doby, možnost částečné práce z domova
- Příspěvek na dopravu 3 Kč/km (max. 35 km)
- Vánoční příspěvek ve výši 25 % hrubé měsíční mzdy
- Příspěvek na letní dovolenou ve výši 25 % hrubé měsíční mzdy
- Roční bonus – závisející na výkonu
- Smlouva na dobu určitou
- Obědy zdarma
- Cafeterie 4.500 Kč,-/rok
- Jazykové kurzy dle potřeby na pracovišti
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Práce v moderní kanceláři a příjemném kolektivu

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.