- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
Platová tř. 12 – základní plat v závislosti na délce započitatelné praxe + příplatek za vedení + osobní příplatek po zapracování.
Náplň práce: vedení oddělení stavební úřad a kontrola podřízených, vedení správního řízení dle správního řádu a stavebního řádu, vyhotovování příslušných rozhodnutí, vedení správního řízení k odstranění nepovolených staveb, zpracovávání podkladů pro vypracování statistických výkazů, projednávání přestupků na úseku stavební řádu a ukládání pokut, prověřování oprávnění k projektové a inženýrské činnosti, provádění staveb a odborného vedení staveb, provádění státního stavebního dohledu v souladu se stavebním zákonem, zadávání údajů do RÚIAN.
Požadujeme: schopnost týmové práce a řízení pracovního kolektivu, schopnost samostatného rozhodování, znalost práce na PC, flexibilitu a spolehlivost.
Výhodou: zkušenosti s řízením kolektivu, praxe při výkonu veřejné správy v průběhu posledních 5 let, osvědčení zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost stavební řád a vyvlastnění podle jiného právního předpisu, nebo osvědčení o úspěšném vykonání úřednické zkoušky pro obor státní služby, jehož součástí je stavební řád, vzdělání a praxe v souladu s ust. § 30a zák. č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění, znalost obecně závazných právních předpisů, zkušenosti s procesem povolování staveb, ochota řídit služební vozidlo a řidičský průkaz skupiny B, znalost práce s PC (WORD, EXCEL, programy CAD, GIS).
Nabízíme: pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, příspěvek na stravování, příspěvek na produkty spoření na stáří a další benefity, možnost trvalého vzdělávání, podporu profesního i osobního rozvoje (vstupní vzdělávání, školení, semináře kurzy).
Způsob 1. kontaktu se zaměstnavatelem: přihlášky zasílejte do 28.6.2024 do 12:00 hod. spolu s životopisem, výpisem z evidence rejstříku trestů (ne starší jak 3 měsíce) a úředně ověřenou kopií dokladu o dosaženém vzdělání na adresu: Město Rakovník, Husovo nám. 27, 269 18 Rakovník
Více informací na www.mesto-rakovnik.cz

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.