- 42 500 – 72 500 Kč
- Plný úvazek
Jsme rostoucí firma zabývající se pokládkou optických sítí. Do našeho týmu hledáme kolegyni/kolegu na pracovní pozici Administrativní pracovnice/pracovník
Příprava a podávání žádostí o povolení k výkopovým pracím na příslušných úřadech
Zajištění ukončení prací a souvisejících administrativních úkonů
Komunikace s úřady a ostatními institucemi
Vedení administrativní agendy, evidence dokumentů
Spolehlivost, pečlivost a samostatnost
Komunikativnost
Příjemné vystupování při jednání s úřady
Uživatelská znalost práce na PC (MS Office, e-mail, internet)
Stabilní pracovní zázemí v přátelském kolektivu
Možnost zaučení a podpory v začátcích
Odpovídající finanční ohodnocení

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.