- Plný úvazek
Náplň práce:
Začnete jednoduchými denními a měsíčními úkoly, abyste se naučili systém a základní procesy. Poté budete pokračovat s dalšími ad-hoc úkoly. Jako jsou spouštění scriptu v Oracle SQL, případně práce s UNIX Commands, implementace fixu a nových funkcí do produkce.
Dále je součástí celková administrativní zodpovědnost za 2 aplikace jako Technical Product Manager, tzn access management a review, dokumentace, recertifikace, komunikace s teamem v Německu. Zodpovědnost za vytváření a řešení požadavků, úkolů, incidentů, změn a problémů. S koncovými uživateli budete komunikovat především prostřednictvím emailu nebo ticketingového systému.
Preferujeme kandidáty:
- Se smyslem pro zodpovědnost
- S analytickými dovednostmi a schopností řešit problémy
- S obecným IT know-how
- S orientací na zákazníka
- S výbornými komunikačními schopnostmi a znalostí anglického jazyka
DOBRÉ MÍT A UMĚT:
- Znalost finančního účetnictví a finančních podnikových procesů
- Oracle SQL a základy MS SQL
- Znalost německého jazyka výhodou ne podmínkou
Co Vám můžeme nabídnout:
- Přátelské mezinárodní prostředí v centru Prahy
- Konkurenční plat, bonusový systém
- Celou řadu benefitů – jízdné, penzijní připojištění, studijní volno, 6 sick days, 30 dní dovolené a mnoho dalšího
- Flexibilní pracovní doba
- Možnost home office
- Školení a profesní růst