Vedoucí oddělení - bytové doplňky, dekorace, látky atd.

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost INDEX NOSLUŠ s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

INDEX NOSLUŠ s.r.o.

Jsme předním poskytovatelem řešení pro nábor a agenturní zaměstnávání s více než 30ti lety zkušeností. Personální služby zajišťujeme pro naše zákazníky už od roku 1991.

Jsme zakládajícím členem Asociace poskytovatelů personálních služeb ČR a Asociácie personálnych agentúr SR. Poskytujeme komplexní personální služby na 14 pobočkách v ČR a 13 pobočkách na Slovensku.

Pro obchodní dům s nábytkem hledáme vhodné uchazeče na pozice vedoucích oddělení.
Není nutné mít přímé zkušenosti s daným sortimentem – KOMPLETNĚ ZAUČÍME.
Vhodnými kandidáty jsou lidé se zkušenostmi například z potravinových řetězců.

Hledáme samostatnou a komunikativní osobnost s vedoucími dovednostmi a týmovým duchem. Nabízíme možnost pracovní seberalizace a možnost karierního růstu.

Nabízíme dobrou práci na hlavní pracovní poměr v příjemném a moderním prostředí.
Dobré platy a mnoho zaměstnaneckých benefitů a výhod. Příjemné pracovní podmínky a přátelský kolektiv.

Pracoviště Praha

Náplň práce:

  • vedení malého týmu prodejců
  • kompletní dohled nad daným oddělením, velmi dobrá znalost sortimentu
  • hodnocení výkonu podřízených
  • koordinace rozvoje a školení prodejců
  • zajištění doplnění zboží na prodejně, výdej, příjem, inventura
  • monitoring konkurence, cenotvorba, slevové akce, komunikace s marketingovým odd.
  • komunikace se zákazníkem

Nabízíme:

  • Nabízíme:
  • stabilitu silné společnosti
  • možnost kariérního růstu
  • perspektivu dlouhodobého zaměstnání
  • atraktivní platové ohodnocení
  • možnost dalšího vzdělávání a kvalitní zaškolení
  • smlouvu na dobu neurčitou
  • stravenky
  • závodní stravování
  • důchodové připojištění
  • zaměstnanecké slevy na veškerý sortiment
  • velmi výhodné telefonické tarify
  • příjemné pracovní prostředí
  • možnost seberealizace
  • a mnoho dalších firemních benefitů

Požadujeme:

  • zkušenost na obdobné pozici
  • komunikativní dovednosti a schopnost vést tým prodejců
  • velmi dobré organizační schopnosti
  • zájem o další vzdělávání
  • znalost PC, Excel, Word

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
O2 Czech Republic a.s. | O2 Czech Republic a.s. | Praha Praha
  • 60 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
dnešní
Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví | Oborová zdravotní pojišťovna… | Braník, Praha Braník, Praha
  • 63 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice | ORLEN Ochrona Sp. z o. o.,… | Praha Praha
  • 31 200 – 35 500 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
GAMARTIS s.r.o. | GAMARTIS s.r.o. | Žatčany Žatčany
  • 80 – 90 Kč / hod
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. října
FenStar s.r.o. | FenStar s.r.o. | Hodějice Hodějice
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. října
ABA Šumperk, společnost s ručením omezeným v likvidaci | ABA Šumperk, společnost s… | Šumperk Šumperk
  • od 66 Kč / hod
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Albert Česká republika, s.r.o., Česká pošta, s.p., Broker Investment, s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., JOBSTART s.r.o., Generální finanční ředitelství, Randstad HR Solutions s.r.o., XXXLutz, Rex Concepts BK Czech s.r.o., Lagardere Travel Retail, a.s., Fresh & Quick s.r.o., Bageterie Boulevard, Grafton Recruitment s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., LeasingTeam s.r.o., Centrum sociálních služeb Praha 2, HELICAR a.s., B2M.CZ s.r.o., O2 Czech Republic a.s., Triangle Recruitment CZ s.r.o., Správa železnic, státní organizace, Deklarace odpovědného podnikání z. s., Fusakle s.r.o., Nemocnice Vršovice a.s., LUKESOVA MEDIA s.r.o., Tetracon Group s.r.o., HUMANIC CZ spol. s r.o., Alerta s.r.o., Quintessentially Czech, s.r.o., LPP Czech Republic, s.r.o., STARNET, s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., Louda Auto a.s., Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví, CIAIS Retail, s.r.o., McDonald's ČR spol. s r.o., 2MM s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., 2H Service s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., FAnn Retail, a.s., Advantage Consulting, s.r.o., GLOBAL ASSISTANCE a.s., Trenkwalder a.s., DOFEK COMPANY s.r.o., Burrito Loco Master Franchise, s.r.o., AD Petrol s.r.o., GASPET spol. s r.o., eDO finance, a.s., ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice, CLEAN Service CZ,spol. s r.o., PRO SECURITY SE, Etimos Human s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, DKV EURO SERVICE s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Dispečer / Dispečerka, Koordinátor / Koordinátorka, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Manažer / manažerka logistiky, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Řidič / Řidička, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Závozník / Závoznice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Fakturant / Fakturantka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pokladník / Pokladnice, Účetní, Kuchař / Kuchařka, Obsluha lidí, Pekař / Pekařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Obchodní manažer / manažerka, Kontrolor / Kontrolorka, Úředník / Úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Přípravář / Přípravářka v gastronomii, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Žižkov, Praha, Horní Počernice, Praha, Strašnice, Praha, Praha, Holešovice, Praha, Smíchov, Praha, Vokovice, Praha, Nové Město, Praha, Břevnov, Praha, Ruzyně, Praha, Vinohrady, Praha, Stodůlky, Praha, Malešice, Praha, Lhotka, Praha, Černý Most, Praha, Slivenec, Praha, Chodov, Praha, Hostivař, Praha, Staré Město, Praha, Nusle, Praha, Hloubětín, Praha, Braník, Praha, Letňany, Praha, Třebonice, Praha, Dolní Chabry, Praha, Štěrboholy, Praha, Radlice, Praha, Kamýk, Praha, Michle, Praha, Vysočany, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

na dobu neurčitou zájem zkušenost