- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
UMÍTE SE POSTAVIT K PRÁCI ČELEM?
Pokud ano, máme pro vás volný rondon v naší restauraci Globus na pozici vedoucího restaurace. Jste naším člověkem, jestliže rádi pracujete s lidmi a poradíte si s organizací a plánováním všeho co je třeba pro správný chod restaurace.
CO VÁS JAKO VEDOUCÍHO RESTAURACE ČEKÁ
Vedoucí restaurace musí být především manažer budete mít na starosti tým o 40 zaměstnancích. Povedete dvě oddělení a to výrobu (studená, teplá kuchyně, výroba convenience) a prodej (výdej jídel, prezentace a skladba salátových a teplých barů).
Vedoucí u nás zodpovídá za celý provoz dohlíží na ekonomiku, provádí aktivně nábor zaměstnanců, plánuje směny apod. V jeho rukách je i skladba jídelního lístku s ohledem na sezónnost a lokalitu.
O manažerských dovednostech a zkušenostech mluvit více nemusíme vše vychází z povahy pozice. Očekáváme vaše zkušenosti z gastronomie z pozice provozního restaurace případně šéf kuchaře. Budete se muset vyznat ve vaření, obsluze zákazníků.
Férová mzda a řada dalších benefitů
- smlouva na dobu neurčitou
- 13. mzda 44 300,-
- příspěvek na penzijní pojištění 6.000,-/ročně
- příspěvek na stravování 100,- / den
- celoroční 15 % zaměstnanecká sleva
- po 3 letech 25 dní dovolené
- roční prémie
Chcete se k nám přidat? Kontaktujte nás, prosím:

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.