- 25 000 – 49 999 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Naše společnost poskytuje daňové, finanční a mzdové poradenství již od roku 1990. Jsme členem Komory daňových poradců ČR a snažíme se našim klientům usnadnit podnikání týmem odborníků, na které se u nás mohou obrátit.
Personální a mzdová agenda. Zpracování ELDP, roční zúčtování daní z příjmů. Sledování legislativních změn souvisejících se mzdovou tématikou. Evidence pracovních neschopností. Komunikace se státními institucemi (ZP, OSSZ, FÚ, ÚP). Spolupráce s finančním oddělením (statistické a jiné výkazy, kontrola plateb).
SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru s praxí v oboru alespoň 2 roky, příjemné vystupování, organizační a komunikační schopnosti, velmi dobrou znalost MS Office a obchodní korespondence, samostatnost, odpovědnost, pečlivost, dodržování termínů, praxe v oboru. Znalost českého mzdového účetnictví, zákoníku práce a souvisejících předpisů.
Výhodou bude, pokud budete:
Vlastnit ŘP sk. B a budete aktivní řidič, aktivně znát světový jazyk (Aj nebo Nj).
HPP na částečný úvazek (6 hodin) – nástup od 10/2022
Pracovní poměr na dobu určitou s prodloužením na dobu neurčitou
Odbornou samostatnou práci v rostoucí společnosti
Příjemné pracovní prostředí (kanceláře max. po 2 osobách)
Pružnou pracovní dobu
Bezplatné stravování, občerstvení na pracovišti
5 týdnů dovolené po prvním roce
Příspěvek na ŽP
Odborné vzdělávání ve vlastním školicím středisku
Odbornou literaturu
Jazykové kurzy
Program zaměstnaneckých výhod
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?