- 35 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Naše společnost poskytuje daňové, finanční a mzdové poradenství již od roku 1990. Jsme členem Komory daňových poradců ČR a snažíme se našim klientům usnadnit podnikání týmem odborníků, na které se u nás mohou obrátit.
Personální a mzdová agenda. Zpracování ELDP, roční zúčtování daní z příjmů. Sledování legislativních změn souvisejících se mzdovou tématikou. Evidence pracovních neschopností. Komunikace se státními institucemi (ZP, OSSZ, FÚ, ÚP). Spolupráce s finančním oddělením (statistické a jiné výkazy, kontrola plateb).
SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru s praxí v oboru alespoň 2 roky, příjemné vystupování, organizační a komunikační schopnosti, velmi dobrou znalost MS Office a obchodní korespondence, samostatnost, odpovědnost, pečlivost, dodržování termínů, praxe v oboru. Znalost českého mzdového účetnictví, zákoníku práce a souvisejících předpisů.
Výhodou bude, pokud budete:
Vlastnit ŘP sk. B a budete aktivní řidič, aktivně znát světový jazyk (Aj nebo Nj).
HPP na částečný úvazek (6 hodin) – nástup od 10/2022
Pracovní poměr na dobu určitou s prodloužením na dobu neurčitou
Odbornou samostatnou práci v rostoucí společnosti
Příjemné pracovní prostředí (kanceláře max. po 2 osobách)
Pružnou pracovní dobu
Bezplatné stravování, občerstvení na pracovišti
5 týdnů dovolené po prvním roce
Příspěvek na ŽP
Odborné vzdělávání ve vlastním školicím středisku
Odbornou literaturu
Jazykové kurzy
Program zaměstnaneckých výhod

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.