- 45 000 – 50 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pro našeho významného klienta, úspěšnou mezinárodní IT společnost, obsazujeme pracovní pozici: IT Solution Architect – Microsoft
Náplň práce a zodpovědnosti:
Presales podpora a konzultace zákazníkům za účelem prodeje komplexních řešení v oblasti Microsoft On-Premise a Cloud
Komunikace s obchodním týmem a zákazníky
Příprava odborné části nabídek pro klient manažery
Péče o rozvoj produktového portfolia společnosti ve spolupráci se segment manažery a obchodním týmem
Vyhledávání a zpracovávání obchodních příležitostí
Požadovaná kvalifikace, dovednosti a schopnosti:
SŠ/VŠ vzdělání ideálně IT nebo technické směru
3 až 5 let praxe v oblasti Microsoft (znalost systémového specialisty výhodou)
Základní znalosti licencování produktů MS Windows, MS Office včetně O365, MS Exchange, MS System center, MS Azure, SQL
Obecná znalost IT architektury (servery, storage, networking, virtualizace)
Anglický jazyk na komunikativní úrovni včetně znalosti technických pojmů
Velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti
Schopnost prezentace návrhu řešení u zákazníka
Schopnost týmové práce
Analytické a logické myšlení, dobré organizační schopnosti.
Klient nabízí:
Práci v příjemném a stabilním pracovním týmu odborníků
Samostatnou a zodpovědnou práci
Motivující platové ohodnocení
Možnost čerpat širokou škálu firemních benefitů
Možnost odborného i profesního růstu – možnost vlastního rozvoje v oblasti IT
Nástup dohodou
Pokud Vás nabídka našeho klienta oslovila a splňujete výše uvedené podmínky – neváhejte a kontaktujte nás zasláním svého životopisu v českém jazyce na e-mailové adrese: e-mail přes . V nejbližší možné době Vás budeme kontaktovat. Děkujeme Vám za projevenou důvěru nebo za doporučení /přeposlání dál!
Poskytnutí Vašich osobních údajů v zaslaném životopise (event. dalších písemnostech) bereme jako Váš souhlas s jejich zpracováním a uchováním v naší personální databázi. Pokud s výše uvedeným nebudete souhlasit, žádáme Vás, abyste nám tuto skutečnost neprodleně sdělil/a a my ihned po skončení konkurzu na danou pracovní pozici Váš životopis, včetně všech dalších podkladů, které jste nám zaslal/a, skartujeme.
Tímto potvrzujeme, že Vaše údaje jsou považovány za přísně důvěrné a budou použity pouze společností Agentura Salvia, s.r.o. pro účely vyhledávání práce.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.