- Plný úvazek

Jsme rodinná účetní a daňová kancelář v Brně a pomáháme našim klientům (právnickým i fyzickým osobám) se vším, co se týká účetnictví a daní. Pracujeme v moderních kancelářích, kde kromě faktur a tabulek najdeš i skvělou partu, na kterou se můžeš vždy spolehnout. A pokud tě láká neustále se vzdělávat, máme pro tebe připravená pravidelná odborná školení – u nás se nikdy nebudeš nudit!
Vedení účetnictví a daňové evidence pro naše klienty z různých oborů (každý den nový příběh, každé číslo nový hrdina).
Znalost účetnictví a orientace v daňové evidenci – tohle je tvoje hračka.
Minimálně 2 roky praxe na obdobné pozici.
Znalost DPH, DPPO, DPFO – a jestli ti tyhle zkratky zní jako písnička, máme tě rádi!
Čistý trestní rejstřík, to je samozřejmost.
Spolehlivost, samostatnost, flexibilita a ochota učit se novým věcem.
Práce v malém týmu – ideálně 3-5 lidí, takže žádné nekonečné porady.
Řidičský průkaz sk. B (nebo nevadí, máme to v dosahu veřejné dopravy).
Znalost mzdového účetnictví a AJ je výhodou, ale ne podmínkou.
Možnost spolupráce na ŽL.
Odborné vedení daňových poradců zapsaných v Komoře DP ČR – u nás se rozhodně nenudíš.
Motivující finanční ohodnocení (protože víme, že skvélé výsledky si zaslouží adekvátní odměnu).
Průběžná odborná školení, protože chceme, abys pořád rostla/rostl.
Flexibilní pracovní dobu – máme práci, ne dress code.
Příjemné pracovní prostředí rodinné firmy v nových kancelářích (a to není jen reklamní kec, fakt se nám tu líbí).
Skvělý tým kolegů (ať už jsi ranní ptáče nebo noční sova, zapadneš u nás).
Možnost kariérního postupu (protože růst je cool).
Osobní přístup k zaměstnancům (nejsme žádní roboti).
Čokoláda, káva, čaj, müsli a oříškový bar na snídani (nikdy víc hladoví na schůzkách).
Relaxační aktivity v ČR i v zahraničí (nejen počítat, ale i odpočívat).
Bezplatné parkování a veřejná doprava na dosah.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?