- 32 000 – 62 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Do strojírenské firmy, která vyrábí vysoce přesné díly na zakázku v malých a středně velkých sériích, hledáme kandidáta/tku na pozici Refent/ka kvality a nákupu.
V případě, že jste zvyklí komunikovat v anglickém jazyce a máte technický background, neváhejte zaslat váš životopis.
Budete pravou rukou manažera kvality.
Budete zodpovědná/ý za přípravu podkladů pro vzorkování nových projektů.
Budete se účastnit implementace procesů ve výrobě a vyhodnocovat je.
Čeká vás tvorba poptávek a objednávání kooperací a materiálu.
Denně budete komunikovat napříč firmou, ale také se zahraničními dodavateli či zákazníky v anglickém jazyce.
Budete pracovat v interním systému společnosti a MS Office.
Hledáme komunikativního kandidáta/ku, který má vzdělání v technickém směru či zkušenosti na podobné pozici a orientuje se výkresové dokumentaci.
Požadujeme znalost anglického jazyka na urovni B2 - čeká vás komunikace se zahraničními dodavateli.
Můžete se těšit na zajímavé mzdové ohodnocení a flexibilní pracovní dobu.
Společnost nabízí dny dovolené navíc, stravenky a možnost stravování přímo ve firmě.
Čeká vás přátelský kolektiv a zaměstnání ve stabilní české společnosti
Je možná spolupráce na 1/2 úvazek.
V případě zájmu neváhejte zaslat váš životopis přes tlačítko "Odpovědět na pozici" nebo na email e-mail přes
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?