- Zkrácený úvazek
O nás
Jsme ANEX personální agentura.
Již 24 let pomáháme firmám hledat zaměstnance a úspěšně růst.
Pro významného klienta, úspěšnou inženýrskou společnost zabývající se kompletní činností v oblasti přípravy a realizace developerských projektů, hledáme kandidáty na pozici Asistent/ka.
Náplň práce:
Zajišťování administrativy a korespondence společnosti (objednávky a pošta), administrativy projektů, evidenci smluv. Organizace schůzek vedení společnosti. Zajišťování spolupráce se smluvními partnery. Zpracovávání přijatých faktur a další administrativa v účetním oblasti.
Možnost i pro šikovné absolventy splňující délku praxe!
Co od Vás očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- min. 3 roky praxe v administrativě
- zkušenost z obdobné pozice v inženýrské, stavební nebo developerské firmě
- dobrou znalost programů MS Office
- základní znalost účetnictví
- samostatný přístup, spolehlivost a zodpovědnost
- práci v týmu a ochotu vzdělávat se
- řidičský průkaz sk. B
- uvítáme reference a foto
Co Vám můžeme nabídnout:
- pracovní poměr
- nástup ihned nebo dle dohody
- nástupní mzdu 38 - 40.000 Kč
- pružnou pracovní dobu
- vzdělávání v oboru a dle osobních preferencí
- stálý přátelský tým, příjemné pracovní prostředí
- časovou flexibilitu
- zázemí menší stabilní soukromé společnosti
Benefity
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Přátelské prostředí