Manažer obchodu pro pobočku Plzeň
- Plzeň
- Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s.
-
Benefity:
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Práce vhodná také pro | absolventy |
Lokalita | Plzeň |
Firma | RENOMIA, a. s. |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Back office pracovník / pracovnice, Referent / Referentka, Finanční poradce / poradkyně, Odborný asistent / asistentka, Pojišťovací makléř / makléřka, Specialista / specialistka v pojišťovnictví |
Min. vzdělání | Vyšší odborné |
Jazyk. znalosti | Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1) |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
RENOMIA je největší pojišťovací makléř v České republice, působící ve 12 zemích. Dynamicky se rozvíjíme zejména v regionu střední a východní Evropy, služby pro naše klienty zajišťujeme po celém světě. Najdete u nás unikátní kulturu, která vzniká propojením hodnot a atmosféry rodinné firmy s mezinárodním know-how minoritního amerického partnera.
Ze začátku se budete věnovat zejména administrativě – evidovat klienty, aktualizovat pojistné smlouvy, prodlužovat stávající pojistné podmínky, zajišťovat fakturace, vinkulace a urgence, připravovat aktualizační nabídky při výročí pojistných smluv apod. Po zaučení dostanete příležitost komunikovat s pojišťovnami a pro klienty provádět analýzy pojistných nabídek s cílem vybrat pro klienta tu nejvhodnější.
Rádi bychom, aby pracovník na pozici: Specialista péče o klienty v průběhu několika let vyrostl do pozice Pojišťovacího makléře.
Výsledkem práce je správně a včasně zpracovaná administrativa související se smluvními podmínkami klientů a zároveň nabídka toho nejlepšího pojistného řešení.
Nabízíme Vám stabilní zaměstnání v prestižní společnosti, sehraný funkční tým, možnost karierního růstu, zajímavé finanční ohodnocení (nad rámec fixní mzdy odměnu za dobře odváděnou práci či provizi za správu stávajících a získání nových klientů), atraktivní zaměstnanecký benefitní systém vč. kafeterie, týdne dovolené navíc, tří dnů na zotavenou a další zaměstnanecké výhody a jako třešničku na dortu moderní kanceláře v centru Plzně.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Ukončení pracovního poměru ve zkušební době není nic, co bychom chtěli. Ale občas i přes veškerou snahu to musíme udělat. Poradíme vám, jak správně postupovat při zrušení pracovního poměru ve zkušební době, a přidáme i formulář, který můžete použít.
Byli jste pozváni na pohovor formou assessment centra? Poradíme vám, jak se na něj připravit, co a jak se testuje, jak probíhá a na co si dát pozor. Přidáme tipy, jak assessment centrum úspěšně zvládnout.
Povíme si, jak v praxi funguje pružná pracovní doba, někdy nazývaná také klouzavá pracovní doba. Ranní ptáče může chodit do práce brzy ráno, večerní sovy si mohou přispat. Jako vše, i pružná pracovní doba má jak své výhody, tak i nevýhody.
Povíme vám vše k tématu “pracovní smlouva na dobu určitou a prodloužení”. Zjistíte, jaké máte možnosti, když se blíží konec vašeho pracovního poměru, kolikrát může zaměstnavatel využít možnost opakovaného prodloužení pracovní smlouvy na dobu určitou a kdy nastává automatické prodloužení pracovní smlouvy na dobu určitou.
Ukážeme si, jak psát motivační dopis k životopisu, který zaujme, a pomůže vám k osobnímu setkání u vysněného zaměstnavatele. Jaká má být u motivačního dopisu struktura? Zjistíte, jaký je rozdíl mezi motivačním a průvodním dopisem. Kdy stačí průvodní dopis, kdy musíte napsat dopis motivační?
Specifickou interní směrnicí zaměstnavatele je pracovní řád, který zaměstnancům upřesňuje jejich povinnosti. Každá společnost by měla mít svůj pracovní řád, se kterým všechny své zaměstnance seznámí. Proto jsme pro vás připravili kompletní pracovní řád, který si můžete zdarma stáhnout a upravit dle potřeb své společnosti.
Doporučující dopis do zaměstnání může být klíčový při rozhodování vašeho nového zaměstnavatele. Z dopisu zjistí, jaké jsou vaše silné stránky, na jakých projektech jste pracovali, jak jste zapadli do současného týmu a mnohem více.
Práva a povinnosti zaměstnanců a zaměstnavatele upravuje zákoník práce. Dozvíte se, jaké jsou povinnosti zaměstnance podle zákoníku práce, jaká jsou jeho práva, a jaké povinnosti má zaměstnanec vůči svému zaměstnavateli.
Byli jste pozváni na osobní nebo virtuální pracovní pohovor? Pojďme si připravit otázky, které byste při pracovním pohovoru měli položit vy svému budoucímu zaměstnavateli.
Osobní ohodnocení zaměstnance státní správy je zajímavou součástí mzdy. Zákoník práce jasně stanovuje podmínky, za kterých se osobní ohodnocení státnímu zaměstnanci uzná a v jaké výši. Může dosahovat až 100 %! Ve většině našich článků se věnujeme zaměstnancům soukromého sektoru, kteří pobírají mzdu. Často diskutovaným tématem je osobní ohodnocení zaměstnance a jeho nárok na něj. Podle zákona, respektive podle zákoníku práce, na osobní ohodnocení vzniká nárok jen určitým skupinám zaměstnanců státní správy, pobírajících plat, kteří splní zákonem stanovené podmínky.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje