- 45 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Pomáháme firmám růst a zaměstnancům najít skvělou práci. Působíme již přes 10 let na českém a německém trhu a díky mezinárodním zkušenostem, finanční síle a stabilní pozici jsme ideálním partnerem i pro váš růst a rozvoj.
Hledáme špičkového manažera kvality, který se nebojí výzev a bude klíčovým hráčem v našem oddělení řízení kvality!
Nabízíme:
Možnost růstu a rozvoje v naší společnosti, která je lídrem v odvětví.
Inovativní Prostředí: prostředí plné inovací a nových projektů.
Motivující Mzda: Odměna za přínos bude vždy odměněna atraktivní mzdou.
Rodinný Tým: Staň se součástí naší firemní rodiny, kde je týmová spolupráce na prvním místě.
Standardní i méně bežné benefity.
Co Vás čeká?
Vedení Týmu Odborníků: Budete mít pod palcem tým odborníků v úseku CMM, laboratoři a kontrole kvality.
Komunikace se Zákazníky.
Procesní Řízení Kvality: Od řešení problémů po zavedení trvalých nápravných opatření - komplexní proces bude v tvojí režii.
KPI Ukazatele: Sledování klíčových ukazatelů v oblasti kvality a strategický rozvoj v rámci procesů řízení kvality.
Vývoj Systémů: Aktivně rozvíjet systémy podnikového řízení v souladu s požadavky zákazníků a platných předpisů.
Požadujeme:
Zkušenost v Automobilovém Průmyslu:
Technické Know-how: Znalost problematiky strojírenství, vynikající znalost geometrického dimenzionálního řízení, a schopnost analyzovat data.
Pokročilá angličtina a znalost němčiny jsou pro nás klíčové.
Pracovní znalost normy IATF je pro tuto pozici nezbytná.
Těšíme se na tvou přihlášku!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?