- 50 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Jsme nové a revoluční muzeum přímo u vstupu na Karlův most v Praze. Tří patrové muzeum s názvem Story of Prague přináší návštěvníkům nevídaný zážitek a pomocí rozšířené reality zažijete 800 pražské historie. Od středověku, po válečné období, komunismus, až po divoké devadesátky. Budete přeneseni do děje propojením autentických příběhů s filmovými instalacemi a audio-digitálními prvky. Váš mobil bude Váš osobní audio virtuální průvodce a zábavný rádce. Odnesete si i hezké fotky z interaktivních foto pointů atd...
Zajímá vás více o nás? Podívejte se na www.storyofprague.cz 🌐
Máte organizační talent, jste komunikativní se smyslem pro marketing a máte chuť pracovat v srdci Prahy v nově otevřeném interaktivním muzeu? Pak hledáme právě vás! 🏰
Pozice:
- Provozní ředitel/ředitelka muzea Story of Prague
- Zajišťování běžného provozu muzea od A do Z: Od starání se o recepční (management směn, zaškolování, nábory…) až po nakupovaní věcí pro správný chod muzea, zajišťování rychlých oprav, komunikace s účetní, E-mailová komunikace, efektivní komunikace s partnery a návštěvníky, aby byli všichni spokojeni a odnesli si maximální zážitek.
- 100% Samostatnost a pro aktivitu.
- Komunikativnost v češtině a angličtině
- Schopnost vést a organizovat, vymýšlet nové nápady a realizovat je pro prosperitu muzea
- Schopnost improvizovat a umět si poradit s náhlými problémy a situacemi
- Spolehlivost a dochvilnost
- Cit pro marketing
- Cit pro detail a umět věci rychle dotáhnout do perfektního 100% stavu.
- Práci v moderním, interaktivním muzeu v srdci Prahy
- Zajímavé finanční ohodnocení + bonusy
- Pracovní Apple MacBook
- Flexibilitu a přátelský kolektiv
- Práci na částečný úvazek s možností plného úvazku, pokud vše půjde dobře. Toto je na domluvě. Nyní potřebujeme někoho jen na poloviční úvazek, ale od jara bychom přešli na plný úvazek. Proto potřebujeme jen vážné zájemce pro dlouhodobou spolupráci.
V případě zájmu nám napište, proč si myslíte že jste zrovna Vy ten ideální pro tuto pozici?
Budeme se těšit na setkání a na spolupráci

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.