- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory

PŘIDEJ SE K NÁM!
Jsme internetový obchod Lumax-nabytek.cz se silným logistickým zázemím.
V České republice máme celkem 6 showroomu s nábytkem, v Olomouci je naše sídlo a admin kanceláře, a v Bystročicích za Olomoucí se nachází naše sklady. Každým rokem se rozrůstá jak naše společnost, tak okruh zákazníků i počet zpracovávaných objednávek. Právě máme jedno volné místo na pozici skladníka.
Přidej se do našeho týmu skladníků!
JAK BUDE VYPADAT TVŮJ PRACOVNÍ DEN?
Pracovat budeš v týmu 4-6 skladníků.
Pracovní doba: 8:00 - 16:30
Náplň práce:
* naskladnění/vyskladnění dodávek zboží (sedací soupravy, nábytek v krabicích)
* práce s rudlem a paletovým vozíkem, VZV (zkušenost a oprávnění pro práci s VZV výhodou)
* vychystání a vyskladnění zboží, nachystání zboží na dodávky pro naše řidiče
* zajištění chodu skladu (drobný úklid, opravy)
* práce s administračním systémem (štítkování, tisk etiket, aj)
Pracovní pozice je vhodná pro fyzický zdatné uchazeče, máme 1 volné místo.
Zkušenost práce s nábytkem nebo ve skladě výhodou, ne podmínkou.
Náš nový kolega by měl být/měl by mít:
* dochvilný, spolehlivý, zodpovědný
* optimistický přístup, chuť učit se novým věcem
* ideálně nástup možný ideálně ihned
* řidičský průkaz skup. B
* nastavení na dlouhodobou spolupráci
* fyzicky zdatný a technický zručný
Dlouhodobou spolupráci.
Tým skladníků se skládá z 4-6 kolegů.
Správný kolektiv.
Fér přístup.
* ohodnocení 28 000 -35 000
* příspěvěk na stravné
* smlouva na HPP
* pracovní doba 8:00 -16:30
Výběrové řízení bude probíhat do15.3.2025. Na základě životopisu vybereme vhodné uchazeče a ty následně pozveme telefonicky na osobní pohovor. Pokud tvůj životopis neodpovídá potrfoliu skladníka, ale přesto jsi přesvědčen, že je to práce pro tebe, neváhej nám to napsat v průvodním dopise.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?