- 52 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Prosíme o zaslání motivačního dopisu a strukturovaného životopisu s komentovaným přehledem dosavadní praxe.
Souhlas se zpracováním osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb. v následujícím znění: „Prohlašuji, že v souladu s ustanovením § 5 zákona č. 101/2000 Sb., o ochaně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, souhlasím se zpracováním svých osobních údajů uvedených v této přihlášce a jejich přílohách, které tímto poskytuji na dobu jednoho roku Krajské knihovně v Pardubicích, příspěvkové organizaci Pardubického kraje, pro jejich další zpracování za účelem výběru vhodného kandidáta/kandidátky na obsazení vypisované pracovní pozice.“
Přihlášky, které nebudou splňovat uvedené požadavky, nebudou zařazeny do výběrového řízení.
Případné dotazy zodpoví Ing. Radomíra Kodetová, tel. zobrazit tel. číslo
Pouze vybrané uchazeče pozveme k výběrovému řízení. Pokud vybereme do druhé fáze výběrového řízení uchazeče, jejichž profily lépe odpovídají našim požadavkům, dáme vám vědět. KK si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů, případně výběrové řízení zrušit bez udání důvodu.
Zpracované a požadované materiály zašlete nejpozději do 16.8.2024, vždy s označením VŘ VPO 07/24: poštou na adresu Krajská knihovna v Pardubicích, Pernštýnské náměstí 77, 530 03 Pardubice – dopis viditelně označte „VŘ VPO 07/24 – neotvírat!“; e-mailem na adresu e-mail přes
, do předmětu uveďte: VŘ VPO 07/24Pracovní poměr na dobu 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou – nástup možný ihned nebo dle dohody.
Práce v příjemném prostředí Krajské knihovny v historickém centru města.
Stabiliní krajská kulturní příspěvková organizace.
Možnost dalšího odborného vzdělávání.
Platové podmínky dle NV č. 222/2010 Sb. a NV č. 341/2017 Sb., platové zařazení dle dosaženého vzdělání a praxe, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?