- 26 000 Kč
- Plný úvazek
Hledáme šikovného kolegu nebo kolegyni do našeho dražebního a realitního týmu v Brně.
I.E.T. Reality, s.r.o. je dražební a realitní společnost s dvacetiletou tradicí s kancelářemi v Praze, Brně, Olomouci a Ostravě. Vyznačujeme se menším a stabilním kolektivem, který dbá na kvalitu své práce a spokojenost klientů. Většina našich kolegů je ve společnosti již 10 let, což svědčí o stabilitě a propracovaném systému pro obchodníky.
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
Kompletní zaškolení do realit, dobrovolných dražeb, insolvencí, konkurzů a oddlužení a jejich využití v praxi.
Exkluzivní zázemí v kanceláří v centru Brna, nám. Svobody.
Nejmodernější technologii pro evidenci klientů – propojení telefonické ústředny s realitním softwarem.
Backoffice pro administraci – Vy děláte obchod a my potřebnou administrativu.
Vlastní software pro elektronické aukce – plně k dispozici pro naše obchodníky.
Zprostředkovatelské smlouvy připravujeme dle individuálních potřeb klienta a daného případu.
Možnost dalších stálých příjmů přes finanční produkty našich klientů.
Soutěže a bonusy
Firemní akce: vánoční večírky, letní akce, teambuilding
CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
Profesionální přístup:
Reality nejsou jen o nemovitostech, ale hlavně o lidech a vztazích. Naše obchody jsou založeny na profesionálním přístupu obchodníka a dlouhodobé důvěře klienta.
Ochota se učit a být důsledný/á:
Úspěšným se v realitách nestanete přes noc, je zapotřebí pracovitosti, důslednosti a trpělivosti. Trh s nemovitostmi se neustále vyvíjí, a proto je potřeba se neustále vzdělávat a učit se využívat nové technologie.
Pokud Vás zaujala možnost pracovat v dražební a realitní společnosti s více jak dvacetiletou tradicí, tak nás kontaktujte, pošlete svoje CV a domluvíme se na osobní schůzce u nás v kanceláři. Pokud dáváte přednost online kontaktu, tak můžeme domluvit videohovor.
Těšíme se na Vás.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.