- 25 000 – 49 999 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Společnost Lagardère Travel Retail je stabilní mezinárodní společnost, která nabízí svým zaměstnancům širokou škálu pracovních příležitostí v konceptech po celé České republice. Důraz klademe především na rozvoj našich zaměstnanců a firemní kulturu.
Lagardere Travel Retail je předním světovým provozovatelem maloobchodních konceptů v dopravních zónách. Působíme ve 31 zemích světa, v České republice provozujeme více než 340 provozoven pod značkami COSTA COFFEE, PAUL, RELAY, Aelia Duty Free, Mr. Baker, UGO, Pilsner Urquell Original Restaurant a další.
Co bude náplní vaší práce:
→ Kompletní řízení provozu kavárny COSTA COFFEE
→ Baristická práce – příprava a prodej kávy a doplňkového sortimentu COSTA COFFEE
→ Zodpovědnost za dodržování standardů kvality, provozu, výroby a prodeje odpovídající mezinárodním i místním normám stanovených pro značku „COSTA COFFEE"
→ Budování profesionální týmu zaměstnanců
→ Práce pod vedením Regionálního manažera COSTA COFFEE
Co od vás očekáváme:
→ Chuť pracovat v gastronomii
→ Zkušenost na obdobné pozici minimálně 1 rok – vedení pracovního týmu
→ Výborné komunikační dovednosti, empatii, obchodního ducha
→ Týmový duch, cílevědomost s orientací na výsledek
→ Příjemný vzhled a vystupování, optimistické naladění
→ Spolehlivost, loajalitu
→ Zručnost a ochotu učit se novým věcem
Co vám na oplátku nabídneme:
→ Zázemí silné mezinárodní společnosti
→ Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
→ Finanční ohodnocení odpovídající profesi a úvazku
→ Moderní technické vybavení, příjemný kolektiv, přátelské jednání
→ Příležitost osobního růstu při budování mezinárodního řetězce kaváren
→ Zaškolení je samozřejmostí
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?