- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Hledáme člověka, který má zkušenosti v rámci kontroly kvality v oblasti potrubních systémů a ocelových konstrukcí, který bude mít na starosti vstupní, mezioperační i konečnou kontrolu kvality u zákazníka. Jste to Vy? Čtěte dále a v případě, že s potkají Vaše představy s požadavky, neváhejte se ozvat.
Zavedená společnost se stabilními zákazníky z oblasti energetiky i petro-chemického průmyslu hledá posilu na pozici:
PRACOVNÍK TECHNICKÉ KONTROLY - ENERGETIKA/CHEMPRUM (60-70.000 Kč)
* Vstupní, mezioperační a konečné kontroly strojních zařízení a konstrukcí
* Kontrola svarových spojů, materiálů a montáže dle norem
* Tvorba technické dokumentace a inspekční činnost u dodavatelů
* Spolupráce na řešení neshod a reklamací
* SŠ/VŠ technického směru (strojírenství, energetika nebo příbuzné obory)
* Znalost norem EN 13480, EN 13445, EN 1090, EN ISO 3834 a směrnice PED 2014/68/EU
* Praxe v oblasti technické kontroly (NDT)
* Zkušenost s kontrolou svarů a materiálů
* Schopnost práce s technickou dokumentací a inspekčními certifikáty
* Ochotu cestovat na zákaznické kontroly při montážích na místě
* Pečlivost, samostatnost a schopnost týmové spolupráce
* Zázemí stabilní společnosti s významnými zákazníky z odvětví
* 25 dní dovolené, motivující odměny
* Notebook, mobil, zvýhodněný tarif pro volání s rodinou
* Stravenkový paušál
* Občerstvení na pracovišti
* Aktivní podpora vzdělávání a rozvoje (kurzy, certifikace a další)
* Skvělé firemní akce
* Možnost práce na HPP/IČO
* Možnost nástupu IHNED
* Místo pracoviště: okres Třebíč + občasné výjezdy ČR

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.