BILLING COORDINATOR with ENGLISH - suitable for graduates!

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Our client is an innovate company that provides its clients with original solutions specifically tailored to their needs and requirements in areas such as management consulting, e-business strategies and technologies or IT and business process outsourcing.

This nice opportunity available for fresh graduates seeking an interesting job in finance or accounting area. The Billing team supports invoice creation processes and invoice delivery to clients located in the US and Europe. The team ensures timely production and distribution of all final invoices and supplementary documentation as requested by the client or region.

YOUR TASKS AND RESPONSIBILITIES:

  • Performing or assisting with work plan reconciliation and reporting
  • Processing financial transactions, tracking time and expenses
  • Assisting in the preparation and control of financial records
  • Preparing or assisting in preparing client invoices
  • Monitoring and reporting or advising on engagement financial status
  • Assist internal/external customers in requests for information and high level- issues resolution through all communication channels

REQUIREMENTS:

  • Graduation in one of the following areas: Finance, Accounting, Business Administration or related
  • Interest in finance and accounting area
  • Highly professional person able to communicate in English on every day basis
  • Proficient user of Microsoft Office applications
  • Reliable, motivated and self-driven person

BENEFITS:

  • Flexible working hours
  • Home office
  • Language courses
  • Contribution to health and accident insurance
  • 5 weeks of holidays
  • Meal vouchers
  • Contribution to Multi Sport card
  • Cafeteria
  • Fruit and refreshment at workplace
  • Special mobile tariff offer

The company also offers a rotation program, opportunity for career growth both horizontally and vertically and stable employment with high standards of work.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Uměleckoprůmyslové museum v Praze | Uměleckoprůmyslové museum v… | Praha Praha
  • Plný úvazek
včerejší
Ekonomický servis Peterovi s.r.o. | Ekonomický servis Peterovi s… | Praha Praha
  • 38 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. listopadu
DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. listopadu
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Praha Praha
  • 80 000 – 99 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. listopadu
SULCO Automotive Group, s.r.o. | SULCO Automotive Group, s.r.o. | Praha Praha
  • 120 000 – 130 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. listopadu
EVROPA services Czech s.r.o. | EVROPA services Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 60 000 – 180 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. listopadu
mBlue Czech, s.r.o. | mBlue Czech, s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. listopadu
IMP net s.r.o. | IMP net s.r.o. | Brno Brno
  • od 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. června
O.K. solution, s.r.o. | O.K. solution, s.r.o. | Český Krumlov Český Krumlov
  • 21 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. června
O.K. solution, s.r.o. | O.K. solution, s.r.o. | Český Krumlov Český Krumlov
  • 21 000 – 24 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. června
O.K. solution, s.r.o. | O.K. solution, s.r.o. | České Budějovice České Budějovice
  • 21 000 – 24 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. června
O.K. solution, s.r.o. | O.K. solution, s.r.o. | České Budějovice České Budějovice
  • 21 000 – 24 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. července
Zemědělské družstvo Merklín u Přeštic | Zemědělské družstvo Merklín u… | Merklín, Plzeň-jih Merklín, Plzeň-jih
  • od 26 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. června
FEE Transport s.r.o. | FEE Transport s.r.o. | Jičín Jičín
  • 20 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. června
Andrea Krapková | Andrea Krapková | Olomouc Olomouc
  • od 15 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. června
Slezák - RAV CZ s.r.o. | Slezák - RAV CZ s.r.o. | Olomouc Olomouc
  • 90 – 150 Kč / hod
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. června
Gastroland restaurants s.r.o. | Gastroland restaurants s.r.o. | Olomouc Olomouc
  • od 13 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. června
Chrudimská beseda, městské kulturní středisko | Chrudimská beseda, městské… | Chrudim Chrudim
  • od 16 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. června
Vignemale s.r.o. "v likvidaci" | Vignemale s.r.o. "v likvidaci" | Kopřivnice Kopřivnice
  • 15 000 – 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. června
Moravia Trend s.r.o. | Moravia Trend s.r.o. | Studénka Studénka
  • od 18 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. června

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
21 Consult Group s.r.o., Bageterie Boulevard, Penta Hospitals CZ, s.r.o., RIXO a.s., Česká pošta, s.p., EVROPA services Czech s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., JOBSTART s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Partners Financial Services, a.s., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Uměleckoprůmyslové museum v Praze, HOFMANN WIZARD s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Ubbe s. r. o., PPL CZ s.r.o., Ekonomický servis Peterovi s.r.o., eDO finance, a.s., Vaše domy, s.r.o., Etimos Human s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Grafton Recruitment s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., DAILY CONNECT s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., SULCO Automotive Group, s.r.o., NET4GAS, s.r.o., HVLD Management s.r.o., Twisto payments a.s., Ministerstvo práce a sociálních věcí, Národní technické muzeum, Stavební bytové družstvo STAVBAŘ, družstvo, EKOSPOL a.s., Československá obchodní banka, a. s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Analytik / analytička obchodu, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Finanční analytik / analytička, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Kuchař / Kuchařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Konzultant / konzultantka IT, HR manager, Marketingový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Produktový manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Výkonný ředitel / ředitelka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Vysočany, Praha, Nové Město, Praha, Hloubětín, Praha, Černý Most, Praha, Břevnov, Praha, Stodůlky, Praha, Celá ČR, Vinohrady, Praha, Smíchov, Praha, Karlín, Praha, Štěrboholy, Praha, Horní Měcholupy, Praha, Radlice, Praha, Chodov, Praha, Vokovice, Praha, Nusle, Praha, Řepy, Praha, Veleslavín, Praha, Holešovice, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.