- 45 000 – 52 000 Kč
- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
• Příprava pracovních plánů – kusovníky, materiálové plánování, tok procesů montáže na daném pracovišti, návodů, směrnic, změnových řízení
• Spolupráce při přestavbě závodu, nebo úpravě linek
• Zodpovědnost za zajištění řádných technologických podmínek při náběhu nové výroby a v průběhu série
• Řízení technologických změn
• Zodpovědnost za změnová řízení procesů, nástrojů a zařízení
• Řešení závad při technologických nesrovnalostech a předcházení možným reklamacím
• Navrhování a realizace prvků neustálého zlepšování a aktivity vedoucí ke snižování nákladů (Kaizen, Lean…)
• Zodpovědnost za standardizaci pracoviště
• Zajištění technické podpory při nákupu strojů, zařízení a technologického vybavení pracovišť
• Předkládání návrhů na optimalizaci výrobního procesu - plánování investic
• VŠ nebo SŠ (technické zaměření, nebo prokazatelné zkušenosti)
• Anglický jazyk B1
• PC znalost – SAP (velkou výhodou), MS Office
• Zkušenosti s technickou přípravou a technologií montáže (návodky)
• Praktické zkušenosti s procesy montáže
• Znalost taktování a normování výhodou
• Znalost MTM výhodou
• Znalost Atlas Copco výhodou
• Zkušenosti s ergonomií
• Schopnost analyzovat, rozhodovat
• Odpovědnost, samostatnost, pečlivost
• Velmi dobré komunikační schopnosti
• Skvělý tým spolupracovníků
• Zajímavé finanční ohodnocení
• Možnost dalšího vzdělávání, jazykové kurzy
• 25 dní dovolené
• Závodní stravování
• Příspěvek na dojíždění
• Odměny, příplatky
• Nástup přímo pod firmu do kmene

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.