Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:
NEW YORKER CZ, s.r.o.O nás
Jako úspěšná mladá módní společnost je NEW YORKER celosvětově zastoupen s 1 100 pobočkami ve více než 47 zemích a neustále se rozrůstá. V týmu máme 19 000 kolegyň/kolegů a vážíme si přátelské atmosféry. Díky naší vášni pro módu, naší spontánnosti a rychlosti se nám podařilo být nedílnou součástí světa módy již více než 50 let. Staňte se součástí našeho týmu.
Nyní hledáme posilu do týmu v Českých Budějovicích na pozici:
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA VEDOUCÍHO PRODEJE
Náplň práce:
- Podpora řízení prodeje ve všech administrativních a organizačních úkolech.
- Komunikace s našimi kolegy v zahraničí.
- Práce s daty, příprava prezentací a přehledů pro jednání.
- Obecná korespondence (pošta, e-mail atd.).
- Příprava schůzek a akcí.
- Plánování služebních cest pro vedoucího prodeje
Co od Vás očekáváme:
- Ukončené střední/vysokoškolské vzdělání.Odborná praxe, nejlépe v oblasti prodeje nebo v oblasti administrativy.
- Velmi dobrá znalost němčiny, angličtiny a ruština velkou výhodou.
- Výborná znalost práce s MS Office (Word, Excel, Power Point).
- Dobrá orientace v datech.
- Vaše silné stránky by měly být:
- Přesnost a spolehlivost.
- Velmi dobré organizační schopnosti.
- Svědomitost a loajálnost.
- Schopnost pracovat v týmu, komunikativnost a flexibilita.
- Logické uvažování.
- Orientace na cíl.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Práci na plný úvazek v moderní kanceláři
- Přátelský pracovní kolektiv
- Zázemí stabilní společnosti a odpovídající mzdu
- Příspěvek na stravování
- Zapracování a průběžná školení dle Vašeho výběru
- Slevu na nákup v našich prodejnách NEW YORKER
Zaujali jsme Vás? Pošlete nám strukturovaný životopis prostřednictvím odpovědníku. Těšíme se na reakce!
Benefity
- Dovolená navíc
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na stravování