- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Už 30 let se věnujeme firemnímu stravování a stejně dlouho měníme pohled veřejnosti na něj. Ctíme tradice a oceňujeme inovace. Zákazníkům nabízíme pestrý výběr jídel, od poctivé české kuchyně, přes chutné zdravé pokrmy až po etnickou stravu. K našim lidem jsme vždycky fér a umíme je spravedlivě ocenit. Přidejte se!
Hledáme
MANAŽERA / MANAŽERKU
pro naši firemní restauraci v Českém Krumlově.
Co bude Vaší náplní práce:
řízení, koordinace a kontrola činnosti firemní restaurace
komunikace s klientem, aplikace projektů na provoze
spolupráce se mzdově-personálním oddělením při výběru nových zaměstnanců
odpovědnost za hygienu, BOZP, PO
odpovědnost za kvalitu vyrobené stravy
spolupráce při vedení skladovaného zboží a surovin
Co Vám za to můžeme nabídnout:
zaměstnání na hlavní pracovní poměr
zázemí mezinárodního zaměstnavatele, který působí v ČR již 25let
věrnostní odměny a odměny k životnímu jubileu
výplatní termín vždy do 5-tého dne v měsíci
program Multisport Benefit – vstupy na sportoviště po celé ČR
vzdělávací kurzy, firemní akce
volné víkendy
Bez čeho se to neobejde:
SŠ – hotelová škola, management, apod.
praxi v oboru gastronomie – velkou výhodou je zkušenost z firemního stravování
zkušenosti s vedením zaměstnanců
dobrá znalost gastronomického prostředí
orientace na výsledek
dodržování standardů, odborná dokonalost, znalost ISO
komunikativnost (schopnost komunikovat s klientem)
dobrá znalost práce na PC (MS Office, Outlook, Účto)
Nástup dle dohody (možný ihned).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?