- Plný úvazek
Naše společnost pronajímající soukromé úschovny hledá pracovníka na pozici asistent pobočky/specialista prodeje na jednu z našich poboček v Praze.
Náplň práce:
- zajišťování chodu recepce
- zodpovědnost za klientskou zónu
- administrativní podpora recepce
- komunikace s klienty telefonicky/emailem/osobně
- zpracování nabídek, uzavírání smluv
- prodej obalového materiálu
Požadujeme:
- AJ na komunikativní úrovni -emailová komunikace, komunikace s klienty
- spolehlivost, flexibilita
- být samostatný a mít týmového ducha
- empatie, obchodní dovednosti
Zkušenosti v obchodě, klientském servisu či telemarketingu atd.
Nástup: 1.11.2018 nebo dohodou
Mzda: 23 000 + bonusy, 5 týdnů dovolené, sick days, stravenky, skvělý kolektiv
Pokud splňujete výše uvedené požadavky a máte o danou pozici zájem, zašlete nám CV spolu s průvodním dopisem.



