- 40 000 – 49 999 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Chyťte svou životní příležitost a staňte se vedoucím týmu profíků v auto-moto světě!
Společnost ELIT CZ, spol. s r.o., patřící do nadnárodní skupiny LKQ, která je největším distributorem náhradních dílů na světě, hledá do svého rostoucího týmu v České republice novou kolegyni/kolegu na níže uvedenou pozici.
VEDOUCÍ POBOČKY
Žádný den není stejný – stejně jako se mění akční nabídka našich produktů, mění se Vaše pracovní úkoly. Naši vedoucí poboček nejsou klasičtí „kravaťáci“ – v prodejnách pracují především na bezproblémovém chodu pobočky a jsou v neustálém kontaktu i s našimi zákazníky.
Zodpovídáte za výsledky vaší svěřené pobočky.
Řídíte logistiku na pobočce.
Vedete obchodní jednání.
Dbáte na dodržování firemní kultury.
Pečujete o „své“ zaměstnance, komunikujete i s ostatními odděleními společnosti.
Doplňkové činnosti a administrativa na pobočce.
Prodej, odpovědnost za finanční hotovost.
Zasíláte reporty
Co od Vás očekáváme?
Hledáme „parťáka“ , který má zkušenosti s vedením lidí, obchodního ducha a zajímá se o auta, motorky a náhradní díly na ně. Preferujeme loajálního, pracovitého a spolehlivého člověka se středoškolským vzděláním, který má zkušenosti v oboru.
Budou nás zajímat i Vaše předchozí prokazatelné výsledky v obchodní sféře a schopnost rychle se učit – a to i technická data.
Co Vám nabídneme?
ELIT nabízí kromě motivujícího platu řadu bonusů, jako jsou dny volna navíc, multisport kartu, výhodné tarify či slevy na zájezdy.
Ještě pořád jsme Vás neoslovili?
A co říkáte na zaměstnanecké slevy na naše výrobky pro Vás a Vaši rodinu? Samozřejmostí pro vedoucího pobočky je služební telefon. Každý nový zaměstnanec u nás projde kompletním zaškolením, kde ho seznámíme nejen s firemní kulturou, pracovištěm, ale především se sortimentem a službami, které nabízíme.
V Elit si velmi ceníme iniciativního přístupu a zájmu o kariérní postup, proto může být pozice vedoucího pobočky začátkem Vaší kariéry v naší ELITní společnosti.
Teď už stačí jediné – pošlete nám životopis… Nástup možný ihned
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?