- 34 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek

Už přes 30 let se věnujeme firemnímu stravování a stejně dlouho měníme pohled veřejnosti na něj. Ctíme tradice a oceňujeme inovace. Zákazníkům nabízíme pestrý výběr jídel, od poctivé české kuchyně, přes chutné zdravé pokrmy až po etnickou stravu. K našim lidem jsme vždycky fér a umíme je spravedlivě ocenit. Přidejte se!
Do firemní restaurace ARAMARK u klienta Panasonic Automotive Systems Czech, s.r.o. přijmeme manažera / manažerku provozu. Pokud máte zkušenosti z obdobné pozice, máte chuť do práce a nebojíte se výzev, dejte nám o sobě vědět.
RESTAURACE SE OTEVÍRÁ OD 1.4.2022, možný nástup dříve z důvodu zaškolení
Co by Vás v práci čekalo?
ranní směny v souvislosti s kontrolou a vedením restaurace a jejích směn
budete řídit a koordinovat procesy ve firemní restauraci u jednoho z našich nejdůležitějších klientů
budete zodpovědný/á za kontrolu nastavených provozních procesů a za plnění standardů ve stravovacím provoze
čeká na Vás i komunikace s klientem, hosty a aplikace gastronomických projektů na provoze
budete spolupracovat se mzdově-personálním oddělením při výběru nových zaměstnanců, zpracování docházek, apod.
každodenní práce s počítačem a velké množství administrativy
vedení zaměstnanců, školení, motivace
střídání s kolegou/ kolegyní při zajištění dohledu nad provozem
Co u nás budete pro začátek potřebovat?
zkušenosti z obdobné pozice v rámci firemního stravování, jídelny, apod.
v práci s počítačem se musíte cítit jako ryba ve vodě
zodpovědnost, samostatnost a hodně energie pro náročnou práci
selský rozum a finanční gramotnost
schopnost vést a motivovat větší tým
řidičský průkaz sk. B a jeho aktivní používání
Ke mzdě přihazujeme ještě tyto výhody:
jistota výplaty na účtu vždy 5. den v měsíci
motivační mzdové ohodnocení
zázemí a stabilita mezinárodní americké cateringové společnosti
nastartování kariéry a získání cenných zkušeností
práce ve stabilním týmu, ve kterém si všichni pomáhají a nehází si klacky pod nohy
služební automobil a mobilní telefon
obědy za pár korun
Multisport karta (zvýhodněný vstup na sportoviště po celé republice)
pravidelná manažerská školení, díky kterým se budete posouvat dál a dál
zvýhodněné tarify u O2 a spoustu slev u dalších partnerů firmy
Adresa: firemní restaurace ARAMARK u Panasonicu 266, Pardubice VI

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.