- 37 000 – 42 000 Kč
- Plný úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro zcela novou pracovní pozici Vedoucího projektu v oblasti procesního managementu, hledáme nyní profesionála z oblasti výroby, který má zkušenosti s projektovým řízením a implemenatcí změn firemních procesů.
Vedoucí projektu bude mít na starost zejména:
- implementaci globální digitalní strategie a tranfosformaci stávajících procesů
- projektový management (doporučení nových projektů, analýzu využitelnosti, vypracování požadavků projektu, sestavení a vedení projektových týmů aj.)
- analýzu výrobních a organizačních procesů
- reportig a školení nových procesů
- podporu lean aktivit
Hledáme zkušeného člověka z výroby, který má:
- několikaletou praxi v oblasti výroby, implementace nových procesů
- praxi v oblasti projektového řízení
- orientuje se v oblasti Průmysl 4.0 (Industry 4.0) a Chytré výrobě (Smart Manufacturing)
- povědomí o normách (např. VDI5600, SA95/ISA88)
- znalost Aplikací MES, Prostředí SAP BI, Power BI
- komunikativní angličtinu případně němčinu
Co Vám nabízíme:
– různorodou práci v nadnárodní společnosti
– pružnou pracovní dobu
– 5 týdnů dovolené
– další zaměstnanecké benefity: příspěvek na penzijní připojištění, systém Cafeterie, firemní stravování s příspěvkem zaměstnavatele, Flexi Pass, příspěvky na dětské tábory, zvýhodněné mobilní tarify ..)
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?