OBCHODNÍ REFERENT/KA 3v1 - kolega, kamarád i opora týmu Brno

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Lokalita Brno
Firma PROSTAVBU s.r.o.
Kategorie Administrativa, zákaznický servis, Obchod, nákup a prodej zboží, Administrativní pracovník / pracovnice, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Referent / Referentka, Obchodní asistent / asistentka, Manažer / manažerka prodeje
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Hrubá mzda 30.000 – 45.000 Kč
Délka prac. poměru na dobu neurčitou

O nás

Není čas na změnu? Chtěl(a) byste pracovat v přátelské atmosféře menší firmy? Nabýt jen anonymní kolečko ve stroji, ale dělat práci na které záleží, pestrou a činorodou? Nedělá vám problém komunikace a jste spíš technický typ? Přitom zodpovědnost a pečlivost jsou vám vlastní? Tak pojďte pracovat za námi! Nabízíme vám zajímavou práci v příjemném prostředí naší firemní prodejny, v blízkosti centra Brna na Vídeňské ulici.

Jsme česká firma rodinného typu, s dlouhou historií a ve svém oboru skuteční lídři trhu. V PROSTAVBU s.r.o. se již přes dvacet let zabýváme distribucí a prodejem inovativních výrobků pro stavebnictví (velko i malo obchodem). Náš hlavní sortiment jsou plastové palubky, plastové profily, fasádní obklady a další, především plastové, výrobky pro stavebnictví. Spolupracujeme s předními výrobci z několika Evropských zemí, řadu z nich přímo zastupujeme na českém trhu. Sídlíme v Brně a naše zboží a výrobky dodáváme do celé České republiky i do zahraničí.

Náplň práce:

  • Stručně řečeno, ve vaší pracovní náplni bude kombinace profesí, které se běžně označují jako "back office", "front office" a česky taky "odbyt" :)

A co si tedy pod tím máte konkrétně představit?

  • Především budete zajišťovat komplexní administraci jednotlivých obchodních případů. Od zpracování cenových nabídek, přes evidenci a kontrolu došlých objednávek z našeho e-shopu (od velko i malo obchodních zákazníků), až po vystavování dodacích listů, fakturaci a organizaci expedice zboží (pracujeme kompletně v EPR MoneyS5).
  • Budete taky komunikovat se zákazníky a obchodními partnery, telefonicky i přímo na prodejně. Novým pomůžete zorientovat se v našem sortimentu, s těmi již zorientovanými alespoň prohodíte přátelské slovo. Pomůžete jim s objednávkou, nebo doladíte dodací termíny. A když bude potřeba, pomůžete třeba i s výdejem zboží ze skaldu.
  • Budete se podílet na plánování a organizaci dopravy a plánovat a kontrolovat expedici zboží. Plánovat rozvozové trasy, kombinovat a optimalizovat, aby všechno všude bylo efektivně a přitom včas.
  • Vaší starostí bude také vést evidenci pohledávek v souvislosti s obchodními případy a zajišťovat evidenci a vyřizovat případné reklamace.
  • Kromě toho ještě budete kontrolovat stav vybraných skladových zásob, intenzivně komunikovat s dodavateli (českými i zahraničními) a objednávat dle potřeby zboží, naskladňovat zboží a kontrolovat a zpracovávat došlé faktury. Budete se také podílet na pravidelných inventurách a kontrolách zboží.
  • No a pak ještě budete muset mít trochu přehled o běžném chodu prodejny, potřebách skladu, provozních záležitostech, starostech a radostech kolegů, prostě o všem a o všech. A občas dělat i to co je právě potřeba, i když to není přesně ve vaší pracovní smlouvě. Tak, jak to děláme my všichni ve firmě. Tak, jak to v menších firmách chodí. Prostě dělat věci tak, aby vše fungovalo, nás práce bavila a naši zákazníci byli spokojení.

Čeho se naopak nemusíte obávat

  • Žádná zbytečná buzerace, byrokracie, nesmyslné papírování a vykazování, neproniknutelná hierarchie neschopných nadřízených, ani nekonečné přesčasové hodiny. To u nás opravdu nevedeme!
  • Jsme malý kolektiv, od skladníků až po majitele firmy se všichni denně potkáváme a operativně řešíme co je potřeba. Naším společným cílem je, aby věci fungovaly jednoduše, efektivně a spolehlivě.

Co od Vás očekáváme:

  • Chtělo by to minimálně SŠ vzdělání s maturitou, ideálně VŠ. Nejlépe technického či ekonomického směru, optimálně se zaměřením na obchod a stavebnictví. Že praxe na obdobné pozici je velkou výhodou, to je asi jasné. Pokud ji máte, nezapomeňte se zmínit v motivačním dopisu!
  • Neobejdete se bez dobré znalosti práce na PC (min. Word, Excel, Outlook, Internet), a uvítali bychom i znalost principů skladové evidence, fakturace a povědomí o základech účetnictví (ideálně taky přímo znalost software EPR Money, Pohoda, nebo podobného).
  • Budete občas potřebovat angličtinu, alespoň na komunikační úrovni. Hodil by se taky řidičský průkaz skupiny B.
  • Musíte se umět za všech okolností slušně a asertivně chovat k zákazníkům. U nás jsme zdvořilí a přátelští. Na tom si zakládáme.
  • Musíte být schopný týmové práce (to není fráze, bez toho to v malém kolektivu fakt nejde) a taky ochotný se dále vzdělávat a pracovat na sobě. Očekáváme aktivní přístup ke všemu a ke všem.
  • Že se budete muset důkladně seznámit s celým naším sortimentem, je vám asi jasné. Znamená to perfektně znát technické vlastnosti a možnosti využití jednotlivých produktů, technické postupy, možnosti a omezení jednotlivých systémů. Zvládnout poradit zákazníkům, řešit reklamace, konzultovat s montážníky. Osvojit si základní firemní postupy. Ale nebojte se, určitě vám s tím na začátku vydatně pomůžeme. Očekáváme však také vaši osobní iniciativu a snahu se vše naučit.
  • Co je ale vůbec nejdůležitější a podmínka opravdu zásadní - musíte být pečlivý, důsledný a zodpovědný. Věci musíte samostatně dotahovat do konce, být schopný domýšlet důsledky a uvědomovat si souvislosti. Musí na vás být spolehnutí minimálně na 110%. Prosíme, tuto podmínku opravdu neberte jako frázi a pokud tušíte, že ji nesplňujete, neplýtvejte vaším ani naším časem a ani nám neodpovídejte.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Nabízíme vám slušně ohodnocenou práci v centru Brna, v příjemné a přátelské atmosféře menšího kolektivu. Práci zodpovědnou, ale zajímavou a různorodou. Nabízíme vám také jistotu dlouhodobé práce ve stabilní firmě, solidní a přátelské jednání a osobní přístup.
  • Pracovní doba je 8,5 hodinová s polední pauzou na oběd, rozvržená mezi 7 a 16 hodinou, kdy máme otevřeno na prodejně (střídáme se). Soboty a neděle máme zavřeno.
  • Měsíční mzda v rozpětí 30000 - 45000,- Kč hrubého. Kromě toho ještě stravenkový paušál, příspěvek na důchodové pojištění, k dispozici firemní mobil, zaměstnanecké slevy a pár dalších benefitů. Dovolené 5 týdnů.
  • Nástup možný ihned, nebo dle dohody.
  • Pokud máte pocit, že hledáme právě vás, nebojte se nám odpovědět! Prosíme pošlete nám kromě životopisu taky něco jako "motivační dopis", respektive pokuste se napsat něco víc o sobě (co vás baví, co vás nebaví, jestli máte nějaké dosavadní zkušenosti, které by jste mohli u nás zúročit, apod.). Jen prosíme žádné fráze. Čím víc o sobě napíšete, tím máte větší šanci, že vás hned pozveme na pohovor. Těšíme se na vás!

Zajímá vás ještě něco, co jste zde nenašli? Nebojte se a klidně k nám zavolejte!

Benefity

  • Dovolená navíc Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie Finanční bonusy / prémie
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...) Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Příspěvek na stravování Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí Přátelské prostředí
  • Relax zóna Relax zóna
  • Občerstvení na pracovišti Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště Parkoviště
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Brno
  • Brand Promotion CZ, s.r.o.
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Firemní akce
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 20. dubna
Nutně vás hledají
  • Brno
  • Fastenal Europe, s.r.o.
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro cizince
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště
Zveřejněno: 25. dubna
  • Brno
  • ENERG-SERVIS a.s.
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • ...
Zveřejněno: 24. dubna
  • Brno
  • energo synergy group s.r.o.
  • 20 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • Dog-friendly office
Zveřejněno: 24. dubna
  • Brno
  • APF VENTURE CAPITAL CR s.r.o.
  • 40 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí
  • Herní zóna
  • Občerstvení na pracovišti
  • ...
Zveřejněno: 7. února
  • Ostrava
  • FIRECON INTERNATIONAL, s.r.o.
  • 35 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. července
  • Napajedla
  • MOBA Security s.r.o.
  • 16 200 – 20 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 20. června
  • Brno
  • K2 GASTRO, s.r.o.
  • 22 000 – 24 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Zvýhodněné půjčky
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
Zveřejněno: 18. července

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Fitkitchen s.r.o., Cotton-MM s.r.o., O2 Czech Republic a.s., Proveon, a.s., Brand Promotion CZ, s.r.o., Lead - Project Advices s.r.o., LIMEX ČR, s.r.o., Globus ČR, v.o.s., SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Věra Pietrasová, ManpowerGroup s.r.o., Gi Group Czech Republic, s.r.o., TextilEco a.s., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., LKQ CZ s.r.o., ISAN Radiátory s.r.o., MUNIPOLIS s.r.o., VAŠE SLUNCE a.s., 21 Consult Group s.r.o., Česká pošta, s.p., SMS finance, a.s., Building Exterior Service CZ, s.r.o., Wittchen s.r.o., Manuvia Czech s.r.o., PTF financial s.r.o., CRI ameba.eu, s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Fastenal Europe, s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Tomáš Krejčíř, Rex Concepts PLK Czech s.r.o., SAFE LOGIC s.r.o., LPP Czech Republic, s.r.o., NOVOTNÝ CONSULTING s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., XXXLutz, ALIFEA s.r.o., ASPIRA Recruitment s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Areklama s.r.o., Nejbaby s.r.o., T-Mobile Czech Republic a.s., Randstad HR Solutions s.r.o., PetCenter CZ s.r.o., Čapčuch Pavel, JUDr., advokát, Partners Financial Services, a.s., Crocodille ČR, spol. s r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Enantis s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., K&L Rock Services s.r.o., ENERG-SERVIS a.s., HANYA corporation s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., AULO MJCZ s.r.o., AMNproTrade s.r.o., energo synergy group s.r.o., Cross buildings s.r.o., AC Jobs, s.r.o., CSK-IMK, s.r.o., McDonald`s ČR spol. s r.o., GurmEko s.r.o., SKY SELECT INT., s.r.o., JOBSTART s.r.o., Pizza Hut

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Recepční, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Balení zásilek, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Operátor / operátorka poštovního provozu, Poštovní doručovatel / doručovatelka, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka nákupu, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Pracovník / pracovnice ve službách, Realitní makléř / makléřka, Obchodní manažer / manažerka, Oblastní manažer / manažerka, Produktový manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Vedoucí týmu / Team leader, Specialista / specialistka v energetice, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Elektrospecialista / Elektrospecialistka, Servisní technik / technička, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Brno, Židenice, Brno, Celá ČR

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Co nabízí úřad práce pro cizince? Zjistěte!

Co nabízí úřad práce pro cizince? Zjistěte!

Pokud jste cizincem hledajícím pracovní uplatnění v České republice, je tento článek přímo pro vás. Povíme si o tom, jak cizince z pohledu zaměstnávání úřad práce rozděluje, jak cizincům může pomoci.

Motivační dopis, který zaujme, a jeho vzor

Motivační dopis, který zaujme, a jeho vzor

Ukážeme si, jak psát motivační dopis k životopisu, který zaujme, a pomůže vám k osobnímu setkání u vysněného zaměstnavatele. Jaká má být u motivačního dopisu struktura? Zjistíte, jaký je rozdíl mezi motivačním a průvodním dopisem. Kdy stačí průvodní dopis, kdy musíte napsat dopis motivační?

Práce ve svátek - nejčastější otázky a odpovědi

Práce ve svátek - nejčastější otázky a odpovědi

Práce ve státní svátek otevírá řadu otázek, na které vám odpovíme. Dozvíte se, zda je práce ve svátek přesčas, jak je to s příplatky a náhradním volnem, zda je možné nařízení práce ve svátek. Jak zákoník práce definuje státní svátek, respektive práci ve státní svátek.

Velký přehled o ošetřování člena rodiny - OČR

Velký přehled o ošetřování člena rodiny - OČR

Potřebujete se krátkodobě postarat o dítě či osobu blízkou? Povíme vám, jaké jsou podmínky pro výplatu ošetřovného, o koho ze svých příbuzných můžete pečovat, kdo a jak dlouho může pečovat a kdy výplatu ošetřovného dostanete.

Zjistěte, jaké povinnosti má vedoucí zaměstnanec

Zjistěte, jaké povinnosti má vedoucí zaměstnanec

Ve většině společností jsou vedoucí zaměstnanci, tedy zaměstnanci, kteří vedou alespoň jednoho podřízeného. Z pozice vedoucího zaměstnance mají tito kolegové specifické povinnosti, které jim stanovuje zákoník práce. Dozvíte se, jak je to se zkušební dobou, přesčasy i případným ukončením pracovního poměru ze strany vedoucího pracovníka či z vaší strany.

Řešíte nárok na mateřskou dovolenou? Poradíme

Řešíte nárok na mateřskou dovolenou? Poradíme

Čekáte rodinu? Povíme si vše o mateřské dovolené, jaký máte nárok na mateřskou dovolenou, kdy je pro vás nejlepší si vybrat zbývající dovolenou. Dozvíte se, že v průběhu mateřské dovolené vám vzniká nárok na další dovolenou. Na konkrétních příkladech si ukážeme, které maminky mají na peněžitou pomoc v mateřství nárok, které naopak nemají. Pro srovnání vám ukážeme, jak dlouhou mají mateřskou v dalších zemích světa.

Dohoda o provedení práce a vše, co vás zajímá

Dohoda o provedení práce a vše, co vás zajímá

Existují dvě dohody, v tomto článku se dozvíte vše o dohodě o provedení práce. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním. Abyste měli kompletní informace, připojili jsme i vzor dohody o provedení práce. Po úpravě zákoníku práce dochází ke změnám u dohod, a my vám tyto změny jasně, stručně a srozumitelně představíme. Vzorová dohoda o provedení práce k tisku je pro vás zcela zdarma, můžete ji upravovat dle svých potřeb.

Jak požádat zaměstnavatele o studijní volno

Jak požádat zaměstnavatele o studijní volno

Víte, že nárok na studijní volno ze zákona nemáte? Zákoník práce studijní volno nezaručuje. Vždy musíte mít souhlas svého zaměstnavatele. Zjistěte, jak správně zaměstnavatele požádat o studijní volno. Přidáme i tipy, jak postupovat, když chcete studovat obor, který není v souladu s oborem vašeho zaměstnavatele.

Dvě zaměstnání současně - daně, nemocenská

Dvě zaměstnání současně - daně, nemocenská

Chcete si přivydělat a máte dvě zaměstnání? Můžete mít ke své pracovní smlouvě uzavřenou dohodu u svého stávajícího zaměstnavatele, pokud práce na dohodu bude jiná než ta, kterou děláte na základě pracovní smlouvy. Nebo můžete mít zaměstnavatele dva. Poradíme vám, jak řešit při HPP a DPP daně a nemocenskou.

Vše o služebním autě k soukromým účelům

Vše o služebním autě k soukromým účelům

Benefit nebo pracovní pomůcka, to je služební auto. Ukážeme si, co vše má na starosti zaměstnavatel, co zaměstnanec. Kdy a za jakých podmínek může zaměstnanec využít služební auto i k soukromým účelům, kdo jej může řídit a jak je to se srážkami ze mzdy. K dispozici máte i vzor smlouvy o užívání vozidla pro soukromé a služební účely.

AJ back office benefit Bor boty Brno den doba domov dopis důchod důsledky ekonom evidence firma hodiny HR Chodov IT kolega komunikace mobil Most možnost mzda náplň práce odpovědnost Office OZP partner pečlivost pohoda pohovor postup práce praxe přesčas reklama rozvoz sklad Skuteč software SOU telefon zaměstnanec znalost znalosti životopis centra dohody firmy kolektiv kov list možnosti náplň obchod obor opravy PC PR prodej profi rok řidič spokojen stav stroj trh tým

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena