Rád/a pracujete s čísly? Práce s excelem Vám není cizí? Baví Vás spolupráce s kolegy z různých oddělení napříč společností?
Pokud jste na tyto otázky odpověděl/a kladně, možná hledáme právě Vás! Zašlete nám svůj životopis.
Co bude výsledkem Vaší práce?
- Kolegové z vedení společnosti a jednotlivých oddělení budou mít vždy včas správná ekonomická data a budou se i díky Vám správně rozhodovat a vždy vědět, jak se společnosti daří.
Co budete Vaše práce?
- Sběr dat a vytváření reportů z oblasti financí, účetnictví, nákupu a výroby,
- tvorba rozpočtů, plánů a krátkodobých výhledů
- příprava interních měsíčních výkazů,
- tvorba předpovědi cash-flow na měsíční bázi,
- sledování ziskovosti zakázek s přesahem do analýzy produktivity výroby,
- analýza dat týkajících se výroby a výrobních zakázek (produktivita, kvalita, efektivita, využitá kapacita),
- prezentace dat a komunikace s členy týmu,
- úzká spolupráce s výrobním a finančním ředitelem.
Co očekáváme od nového kolegy?
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického nebo technicko-ekonomického směru,
- AJ na úrovni B2 (práce s daty v AJ),
- pokročilou znalost MS Excel – zpracování většího množství dat,
- zkušenost s podnikovým ekonomickým IS,
- elementární znalost MS Access výhodou,
- analytické myšlení a zájem o práci s daty,
- dobré komunikační a prezentační dovednosti.
Co Vám nabízíme?
- Zázemí dynamicky se rozvíjející české výrobní společnosti,
- zajímavou práci v oblasti finančního, výrobního a manažerského controllingu,
- možnost získat zkušenosti z více oblastí ve výrobní společnosti,
- příjemné a nekonvenční pracovní prostředí,
- odpovídající finanční ohodnocení,
- zaměstnanecké benefity (týden dovolené navíc, stravenky, slevy na zboží atd.),
- pracoviště Praha 10 – Strašnice,
- nástup dle dohody.



