- 34 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
Společnost Profispolečnosti.cz s.r.o. zabývající se podnikovým servisem v oblasti zakládání obchodních společností, poskytování sídel společností a dalších služeb, které s touto oblastí souvisí hledá do svého pracovního týmu vhodného kandidáta na pozici obchodní referent / - ka. Nástup možný od 15.6.2024 nebo dle dohody.
Více o společnosti na www.profispolecnosti.cz
Náplň práce:
- Vyřizování objednávek (telefon, email), zjišťování potřeb a požadavků klientů, klientská podpora
- Aktivní komunikace s klienty, vyřizování dotazů, návrhy řešení dané situace
- Zajištění chodu kanceláře
- Fakturace klientům, vyúčtování přijatých plateb
- Příprava podkladů a dokumentace
- Obsluha datových schránek
- Komunikace a propojení klientů jak s interními, tak externími spolupracovníky (notáři, bankéři, partneři)
Požadavky:
- Pokročilá znalost práce na PC a v MS Office (Word, Excel)
- Aktivní znalost AJ, jak v písemné, tak mluvené podobě
- Komunikativní a reprezentativní vystupování
- Spolehlivost, zodpovědnost, aktivní přístup, samostatnost
- Zájem učit se nové věci, přinášet nové nápady
- Flexibilita a pozitivní přístup ke změnám
- Proklientský přístup
- Přátelské pracovní prostředí
- Odpovídají ohodnocení
- 25 dní dovolené
- Firemní akce a večírky
- Pracovní doba PO – ČT 8:30 až 17:00, PÁ 8:30 – 16:00
- Volné víkendy a státní svátky
- Kancelář v centru Prahy s dobrou dostupností i příměstských linek

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.