- 40 000 – 47 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Skvělá příležitost pro uchazeče, kteří mají zájem snoubit roli technologa výroby a projektového manažera. Očekává se, že již má za sebou úspěšné projekty z prostředí výroby strojírenské, elektrotechnické nebo automotive. Klíčovou dovedností je schopnost technické komunikace se zákazníkem v anglickém jazyce.
* vedení projektů = zavádění produktů do sériové výroby
* komunikace a řízení činností projektového týmu
* vytváření projektové dokumentace
* příprava cenových nabídek
* zajištění a vyhodnocení nulté výrobní řady + pravidelné vzorkování pro účely kontroly kvality
* podílení se na optimalizaci jak výrobních postupů tak i samotných výrobků
* vedení projektových, zákaznických a jiných meetingů
* účast na zákaznických auditech
* komunikace jak se zákazníky tak napříč firmou
* příležitostné pracovní cesty mimo ČR
* SŠ / VŠ vzdělání v oboru elektrotechnika, strojírenství nebo automotive
* praxe na postu technologa výroby (ideálně z prostředí elektrovýroby nebo automotive)
* alespoň základní zkušenost s vedením projektu
* projektový tah na branku
* praktické zkušenosti s MS Office
* anglický jazyk - schopnost domluvit se se zákazníkem / s kolegy
* vyjednávací, komunikační dovednosti
* řidičský průkaz
*
* výhodou:
* certifikace projektového manažera
* zkušenost se SAP nebo jiným ERP
* fin. ohodnocení dle praxe
* 5 týdnů dovolené
* flexibilní pracovní doba
* jazykové kurzy na pracovišti
* příspěvek na stravu
* penzijní / životní příspěvek
* zvýhodněné telefonní tarify
* podpora osobního vzdělávání
* k dispozici parkování, uložení cyklo kola
* výroční odměny
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?