- 32 000 – 62 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
V rámci rozšiřování našeho týmu hledáme nového kolegu nebo kolegyni, kteří nám pomůžou na nově otevřené pobočce v Hodoníně.
Jsme nezávislá akciová společnost SMS Finance, a.s. a na trhu působíme již od roku 2001. Našim klientům pomáháme rozvíjet finanční gramotnost. Mezi naše klienty patří jak fyzické osoby tak i firmy.
Zásadní je pro nás Vaše ochota na sobě pracovat a váš přístup, tudíž netrváme na zkušenostech v oboru. Vše potřebné Vás naučíme.
Těšíme se, až Vás poznáme osobně :-)
- administrativa (emailing, komunikace s našimi obchodními partnery, s klienty, práce na počítači)
- práce jak na kanceláři tak i v terénu
- péče o naše stávající klienty
- komunikace s novými klienty
- předávání finanční gramotnosti
- diagnostika osobních financí
- finanční plánování
- účast na školeních, firemních akcích, teambuildinzích
- minimálně MATURITNÍ VZDĚLÁNÍ
- řidičský průkaz sk. B - vlastní auto
- profesionální vystupování a jednání s lidmi
- čistý trestní rejstřík
- samostatnost (po zaškolení)
- časovou flexibilitu
- maximální spolehlivost a loajalitu
- chuť učit se novým věcem
- pozitivní pohled na život
- empatii
Na oplátku Vám dáme nadstandardní finanční ohodnocení, protože víme, že najít kvalitního člověka v dnešní době je opravdu těžké.
- fixní plat + odměny
- osobnostní rozvoj
- motivační systém
- krásné a moderní pracovní prostory
- komplexní vzdělání
- kariérní růst
- firemní akce
Největším benefitem u nás je rozhodně přátelský kolektiv :)
Za výsledky:
- mobilní telefon
- notebook
- firemní tarif
- multisportkarta
a další..
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?