- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
O nás
Jsme akciová společnost SMS Finance, která je česká nezávislá společnost s celorepublikovou působností. Na trhu jsme od roku 2001 a v loňském roce jsme realizovali obrat přes půl miliardy korun. Poskytujeme služby převážně v oblasti privátních financí a při zavádění zaměstnaneckých benefitů.
- Máš komunikační a organizační schopnosti, chceš se učit novým věcem?
- Chceš mít možnost vysokých finančních odměn? Rád/a na sobě pracuješ?
- Rád/a komunikuješ s lidmi na telefonu nebo v terénu?
Jsi to právě TY, koho hledáme? Hledáme spolehlivého člověka, který nám pomůže na naší pobočce v Olomouci.
Náplň práce:
- Administrativa
- Práce v terénu i v kanceláři s klienty
- Spolupráce s poskytovateli služeb (banky, pojišťovny, investiční společnosti atd...)
- Pravidelná nezávislá a objektivní konzultace s klienty
- Příprava podkladů pro obchodní jednání
- Budování dlouholetých vztahů s klienty
Co od Tebe očekáváme:
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- Řidičský průkaz sk.B
- Časovou flexibilitu
- Profesionální vystupování
- Maximální samostatnost
- Čistý trestní rejstřík
- Komunikační schopnosti
Zásadní pro nás je Tvoje ochota na sobě pracovat. Vše potřebné Tě naučíme.
Co Ti můžeme nabídnout:
S nudou se u nás nesetkáš, čeká Tě pestrá a různorodá práce jako například příprava smluv, účast na akcích a školení, komunikace s klienty na telefonu i v terénu, marketingová podpora, odpovědnost za zaučení nových kolegů, odpovědnost za pečlivou práci s našimi klienty a plno dalších aktivit!
Nabízíme osobnostní rozvoj v oblasti managementu, obchodu a financí.
Rodinně založený kolektiv a příjemné vedení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?