- 28 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Česká rodinná firma HZZ a.s. hledá čerstvou posilu do svého obchodního týmu na pozici:
OBCHODNÍ MANAŽER – ZDRAVOTNICKÝ MATERIÁL (okolo 50 tis. + AUTO)
* péče o stávající klientelu (nemocnice, privátní lékaři)
* vyhledávání nových klientů
* vedení obchodních jednání
* cestování v rámci regionu
* poskytování konzultací technického charakteru
* prodej spotřebního materiálu a přístrojové techniky
* vypracování nabídek /Word – tabulky/, výběrová řízení
* SŠ/VŠ vzdělání (absolventi VŠ vítáni)
* zkušenosti z obdobné pozice velkou výhodou
* profesionální vystupování
* samostatnost, komunikativnost, týmovost
* řidičský průkaz sk. B
* znalost práce na PC, MS-Office nutností
* férové a motivující finanční ohodnocení (fix + prémie)
* roční prémie – vyplácené v prosinci
* služební automobil i pro soukromé účely
* 23 dní dovolené + 2 sick days
* flexibilní pracovní dobu
* mobilní telefon, notebook
* příspěvek na stravování
* výbornou kávu na pracovišti
* práci na HPP
* místo výkonu práce: dle místa bydliště uchazeče (Čechy nebo Morava – služební cesty v rámci regionu), centrála firmy v Brně.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?