- 30 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte již praxi z výrobní společnosti a víte, že správná a prosperující firma musí fungovat v souladu se zajištěním bezpečí za eliminace rizik ve všech aspektech svého působení - právě hledáme podporu dohledu nad BOZP a PO, který bude tento řád nastavovat a dozorovat. Nevlastníte certifikaci OZO nebo jste absolventem příslušného oboru bez zkušeností? Vítejte - jsme ochotní do Vás investovat a příslušně Vás vyškolit! Zkusíte to? Představte se mi v životopisu a převezměte klíč k našemu bezpečnostnímu zámku!
* Primárně zaměřená na EHS podniku včetně sledování jejích legislativních požadavků, aktualizací a následné interní implementace
* Detekce potencionálních rizik, předkládání návrhů jejich eliminace
* Podpora péče v oblasti BOZP, PO a ŽP - ochranné pomůcky, lékařské prohlídky, komunikace s externími dodavateli
* Školení, audity, reporty, meetingy
* Pravidelná kontrolní činnost
* Komunikace s příslušnými úřady a odd. napříč společností
* Vedení příslušné evidence a dokumentace
* SŠ/VOŠ/VŠ - nejlépe technického zaměření
* Praxe ve výrobní společnosti na podobné pozici i jako praktikant
* Orientace v problematice EHS - odborná certifikace ohromnou výhodou
* PC - balíček MS Office, interní systémy
* ŘP - sk.B - aktivní řidič
* Komunikační, analytické a organizační schopnosti
* Nástupní mzda od 32.000 Kč/dle Vašich zkušeností
* VHODNÉ PRO ABSOLVENTY
* Prémie
* 13. plat
* Vlastní organizace práce
* Příspěvky na penzijní i úrazové pojištění
* Příspěvky na sport a relaxaci
* Nadstandardní zdravotní péče
* 5 týdnů dovolené
* Benefitní karta
* Dotovaná strava
* Možnost profesního i platového růstu prostřednictvím interního školení a kurzů
* Místo výkonu: Okr. Nymburk
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?