- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme HUTIRA s.r.o.
Do našeho úseku, který se zabývá obchodem s vodárenskou technikou hledáme kolegu/kolegyni na pozici Obchodně-technického referenta
Jak si Tě představujeme?
Jsi činorodý a přátelský člověk, který skvěle zapadne do našeho týmu oplývajícího produktivitou i humorem. Chtěl by ses každé ráno probouzet a těšit se do práce? Máš smysl pro zodpovědnost a před odchodem z práce máš rád, když jsou věci vyřízené. Baví tě komunikace s lidmi, ale nebojíš se ani papírů a počítače. Staneš se členem přátelského týmu ve stabilní prosperující společnosti s možností dalšího postupu.
Sídlo naší společnosti je v Popůvkách, ale Tvé pracoviště by bylo v prostorách naší budovy v Ostrovačicích, nebo klidně i v Mistříně u Kyjova, máš-li bydliště jižněji. Toto jsou pracoviště, kde se kolegové zabývají převážně právě “vodou”. Více snad na pohovoru.
Přijímání a zpracování poptávek
Tvorba obchodních nabídek
Příprava podkladů pro obchodní smlouvy
Návštěva zákazníků z řad vodárenských společností, velkoobchodů, projektantů a realizačních firem
Řízení, koordinace a zajištění expedice zásilek výrobků a zboží.
Evidence zakázek v našem interním systému myWAC
Dokončenou min. SŠ (pokud se jedná o SŠ s technickým zaměřením, budeš ve výhodě),
chuť a přirozená ochota pomoci zákazníkovi, s tím související cílení na výsledek,
technické myšlení, asertivní vyjadřování a zájem učit se novým věcem,
zkušenosti s běžnými programy MS Office (Word, Excel, PPT..),
řidičský průkaz sk. B.
motivační mzdové ohodnocení
příležitost stát se součástí přátelského týmu ve stabilní firmě,
podporu, zaškolení a možnost dalšího profesního vzdělávání,
přátelské prostředí moderní firmy
škálu benefitů - 5 týdnů dovolené, kartu Multisport, 13. plat a další odměny v rámci osobního ohodnocení, stravenky, životní pojištění zaměstnanců, příspěvky k penzijnímu pojištění apod.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?