Najděte práci ihned! Vybírejte z 26 958 nabídek

1

Nejprve se registrujte nebo se přihlaste

2

Vytvořte si životopis a vyplňte pracovní preference

3

Začněte vyhledávat nabídky pomocí umělé inteligence

jenPrace.cz - Nová práce ihned! jenPrace.cz - Najděte novou práci

Nebaví vás pokaždé vyplňovat políčka?

nebo k účtu JenPráce.cz a mějte veškeré formuláře předvyplněny.

Chcete zobrazit pracovní nabídky pomocí umělé inteligence?
Dodržte výše uvedené kroky a prozkoumejte možnosti, které vám AI nabízí.

Nabídky práce ve Vysokém nad Jizerou pro profesi „Office manager“ (0 inzerátů)


Práce v Vysoké nad Jizerou nabízí pestré pracovní příležitosti zejména v odvětvích spojených s cestovním ruchem, pohostinstvím a službami. V regionu jsou běžné pozice v hotelech a restauracích, v maloobchodu, v údržbě a servisu středisek zimních i letních aktivit, ale i řemeslné a stavební profese. Nechybí ani nabídky v oblasti zdravotnictví, školství a veřejných služeb, stejně jako administrativní a logistické role pro místní provozy. Hledající zaměstnání tu najdou jak sezónní, tak stabilní dlouhodobé pracovní nabídky.

Vysoké nad Jizerou je malebné městečko obklopené přírodou, kde převažuje klidné tempo života a dobrá dostupnost venkovních aktivit. Typické jsou pro něj výhledy do okolních kopců, síť turistických a cyklotras a blízkost lyžařských tratí, což zvyšuje kvalitu volného času. Místní komunita je přátelská, životní náklady často příznivější než ve velkých městech a v obci najdete základní služby, obchody a školky, které usnadňují každodenní život rodinám i jednotlivcům.

Z profesního pohledu hraje Vysoké nad Jizerou roli regionálního centra turistických a servisních aktivit, které generují širokou škálu pracovních nabídek. Turismus podporuje poptávku po kvalifikované pracovní síle v pohostinství, údržbě a dopravě, zatímco stavebnictví a řemesla těží z průběžných investic a rekonstrukcí. Díky kombinaci sezónních i dlouhodobých zaměstnání a dobrému spojení do okolních oblastí je město atraktivní pro ty, kdo hledají práci v menším, ale dynamickém prostředí.

Na JenPráce.cz naleznete širokou nabídku pravidelně aktualizovaných a doplňovaných inzerátů práce i brigády. Najdete zde široké množství různých oborů a profesí, o které mají firmy aktuálně největší zájem a je pro ně velmi podstatné obsadit pracovní pozici v co nejkratším možném termínu. Mezi takové profese patří nyní nejvíce kuchař / kuchařka, řidič / řidička, dělník / dělnice, dělník / dělnice nebo máte zájem o profesi prodavač / prodavačka? Mezi nejvíce požadované obory patří Průmyslová a chemická výroba, Ubytování a cestovní ruch, Doprava, logistika a zásobování, Stavebnictví a realitní služby a nebo také práce v oboru Služby, umění a kultura. Právě proto Vám doporučujeme porozhlédnout se po nové práci i ve výše uvedených profesích či oborech, protože je velká pravděpodobnost, že si tím zvýšíte svou šanci na nalezení požadovaného zaměstnání. Držíme Vám palce!


Mezi nejoblíbenější lokality pro hledání nového zaměstnání aktuálně patří Brno, Nové Město, Praha, Ostrava, Praha, Plzeň, Žižkov, Praha, Vršovice, Praha, České Budějovice, Liberec, Hradec Králové, ale i mnoho dalších. Prohlédněte preferované lokality, je velká šance, že najdete nabídky práce blíže Vašeho bydliště, než jste čekali.


Office manažer je osoba, která je zodpovědná za řízení a koordinaci všech provozních aspektů v kanceláři nebo firemním prostředí. Je to obecně vyšší pozice v hierarchii kancelářského prostředí a často zahrnuje širokou škálu odpovědností. Má za úkol zajišťovat efektivní fungování kanceláře, správu zdrojů a vybavení, komunikaci mezi zaměstnanci a odděleními, organizaci událostí a schůzek, správu dokumentace a další administrativní úkoly. Zároveň může mít na starosti řízení týmu administrativních pracovníků, dohled nad bezpečnostními opatřeními, nákupní procesy a řízení dodavatelských smluv. 

Správce kanceláře by měl být schopen efektivně plánovat a organizovat čas, zdroje a události v rámci kancelářského prostředí. To zahrnuje schopnost prioritizovat úkoly, plánovat schůzky a události, řídit projekty a udržovat přehled o různých aspektech kancelářských operací. Také by měl mít dobrou znalost a schopnost pracovat s různými technologiemi a softwary, jako jsou textové editory, tabulkové procesory (například excel, databáze), prezentace, správa dokumentů a další. Talent se rychle přizpůsobit novým technologiím a získat potřebné dovednosti je také důležitá. Je důležité mít dovednosti v oblasti leadershipu, jako je dovednost motivovat tým, poskytovat směr a podporu, řešit konflikty a budovat efektivní pracovní kulturu.

Lidé, kteří mají rádi plánování, organizaci a řízení procesů, by mohli najít potěšení v roli správce zázemí, jelikož může být zajímavá a stimulující pro lidi, kteří mají určité charakteristické vlastnosti a zájmy. Koordinace různých aspektů kancelářského prostředí a zajištění efektivního chodu mohou být pro tyto jedince přirozené a uspokojující. Nejčastěji v tomto oboru pracují komunikační a sociální jedinci nebo lidé, kteří mají rádi organizaci a práci v kanceláři. Některým lidem se může role vedoucího kanceláře zdát příliš rutinní, zatímco jiní ji mohou vnímat jako výzvu a příležitost pro osobní růst a rozvoj. 

Office manažer může najít zaměstnání v různých sektorech, jako jsou korporace, výrobní podniky, obchodní společnosti, neziskové organizace, zdravotnická zařízení, právnické firmy, vzdělávací instituce a státní orgány. Jejich role je zajišťovat efektivní fungování kancelářských operací, spravovat dokumentaci, koordinovat komunikaci a podporovat provozní potřeby v různých profesionálních prostředích.

Kvalifikace požadované pro roli office manažera mohou být značně variabilní a závisí na konkrétních požadavcích zaměstnavatele a povaze práce. Zpravidla se vyžaduje minimálně středoškolské vzdělání, ačkoli mnoho zaměstnavatelů preferuje bakalářský titul v oboru souvisejícím s managementem, podnikáním, správou nebo obchodem. V některých případech může být vyžadováno vyšší vzdělání, jako je magisterský titul nebo jiné specializované certifikace. Bývá žádoucí mít předchozí zkušenosti v oblasti administrativy, správy kanceláře nebo podpůrných funkcí. Předchozí zkušenosti s vedením týmu nebo supervizí mohou být také výhodou. Nicméně nejdůležitějším aspektem práce je flexibilita a adaptabilita, tedy schopnost přizpůsobit se měnícím se potřebám a prioritám, rychle reagovat na situace a efektivně řešit problémy.

Zjistěte více o profesi Office manager – průměrnou mzdu a další užitečné informace.

Zvyšte si šanci v nalezení nového uplatnění! Vytvořte si účet na JenPráce.cz a pravidelně na Váš email dostávejte aktuální seznam pracovních nabídek, včetně námi doporučovaných.


Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
PECR - Apartments hotel s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Partners Financial Services, a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Koordinátor / Koordinátorka, Mediální asistent / asistentka, Reklamní specialista / specialistka, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obchodní manažer / manažerka, Vedoucí týmu / Team leader, Manažer / manažerka v cestovním ruchu, Obchodní zástupce / zástupkyně

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Pec pod Sněžkou, Liberec, Mladá Boleslav

Hmmm,

vypadá to, že v lokalitě Vysoké nad Jizerou pro profesi Office manager nikoho nehledají.

Dobrá zpráva je, že jsme vybrali jiné možnosti pracovních nabídek, které pro Vás mohou být zajímavé.
Pro více pozic můžete také upravit obor nebo lokalitu.
jenparce.cz - nabídky práce

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT