- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory

Rádi řídíte kolegy a jste fanouškem čerstvých freshů a smoothie? Organizujete sebe i ostatní a máte přirozenou autoritu? Právě rozšiřujeme náš tým ugofandů o novou posilu, která se dokáže ztotožnit s naším posláním. Ugo tvoří zdravější a čerstvější svět. Naše produkty z čerstvých surovin jsou oblíbenou pochoutkou současnosti a trendem budoucnosti. Jsme inspirováni přirozenými cykly přírody. Věříme, že každý člen týmu je důležitou součástí pro splnění naší společné mise.
Aktuálně přijmeme nové kolegy na hlavní pracovní poměr na pozici: „STORE MANAGER FRESHBARU“ v Mladé Boleslavi
BUDETE ODPOVĚDNÝ/Á A HODNOCENÝ/Á ZA TYTO ČINNOSTI:
Aktivní řízení a organizace směny v provozu freshbaru
Kontrola nákladů na suroviny, zaměstnance a dalších nákladů freshbaru
Řízení a hodnocení zaměstnanců ve svěřené oblasti
Aktivní příprava produktů a následná kontrola kvality vydávaných pokrmů
Komunikace se zákazníky
ČÍM NÁS ZAUJMETE:
Spoustou energie, komunikačními dovednostmi, aktivitou a chutí pomoci týmu, řídícími schopnostmi, vztahem ke zdravému životnímu stylu, ambicí rozvíjet se, samostatností, schopností zvládat krizové situace, přirozenou orientaci na zákazníka
K ÚSPĚŠNÉMU PŘIJETÍ SE PŘIBLÍŽÍTE, POKUD MÁTE:
Zkušenosti s vedením a motivací zaměstnanců výhodou
Odpovědnost
Loajalitu ke společnosti
MS Office
CO PRO VÁS MÁME MY:
Jedinečnou výzvu a příležitost
Možnost dalšího kariérního rozvoje
Kvalitní ohodnocení a benefity, zaměstnanecké slevy na produkty
Zázemí silné a stabilní společnosti s jasnou vizí – jejímž vlastníkem je společnost Kofola
Možnost přímého ovlivnění a budování značky UGO
Poctivou firemní strategii založenou na skutečných hodnotách
UKAŽTE SVÉ SCHOPNOSTI A STAŇTE SE SOUČÁSTÍ UGO SVĚTA! V PŘÍPADĚ ZÁJMU KLIKNĚTE NA IKONU „ODPOVĚDĚT“
Spol. UGO TRADE provozuje největší Česko-Slovenskou síť FRESHBARŮ & SALATERIÍ – vyrábějící produkty zejména z čerstvého ovoce a zeleniny. Aktuálně poskytujeme našim zákazníkům alternativu zdravého stravování na 71 místech. Soustředíme se na kvalitu produktů, vstřícnost vůči zákazníkům a otevřenou komunikaci.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?