- Plný úvazek
Orientujete se v oblasti zákaznických reklamací a řízení kvality?
Máte zkušenosti v technických oborech a používáte angličtinu? Pak hledáme právě Vás!
Co bude Vaší náplní práce, aneb popis pozice TECHNIKA KVALITY – ŘÍZENÍ REKLAMACÍ:
- Přezkoumává reklamace a rozhoduje o jejich oprávněnosti
- Zabezpečuje efektivní uspokojení oprávněných reklamačních požadavků zákazníků
- Zajišťuje kompletní analýzu reklamací
- Zajišťuje vypracování, zavedení a vyhodnocení nápravných opatření
- Vede databázi reklamací na produkty společnosti a databázi reklamací produktů dodavatelů; jejich příčin a řešení.
- Zajišťuje použitelnost informací v databázi
- Zajišťuje ochranu společnosti před neoprávněnými nebo klamnými reklamačními požadavky
- Zajišťuje ochranu společnosti před neshodnými produkty externích dodavatelů.
- Vyhodnocuje a reportuje náklady na reklamace
- Organizuje/koordinuje opravy náhradních dílů
- Vyhodnocuje a reportuje životnosti dílů
Co od Vás v ideálním případě požadujeme:
- Min. SŠ vzdělání (elektro), VŠ výhodou
- Požadovaná praxe na obdobné pozici v kvalitě
- Znalost nástrojů kvality a procesů v oblasti kvality ve vztahu k nabízené pozici
- Znalost problematiky metrologie (zákon 505 o metrologii) výhodou
- Angličtina – mírně pokročilá
- Němčina – výhodou
- Řidičský průkaz skupiny B
- PC znalosti – MS Office (word, excel, powerpoint)
- Spolehlivost, zodpovědnost a samostatnost při práci
- Komunikační dovednosti
Co Vám nabídneme:
- Náborový příspěvek 15.000,–- Kč
- Perspektivu ve stabilní a stále se rozvíjející firmě
- Možnost seberealizace – odborný a profesní růst
- Odpovídající platové ohodnocení
- Příspěvek na stravování
- Jazykové a další vzdělávací kurzy
- Firemní benefity
NESPLŇUJETE VŠECHNY UVEDENÉ PŘEDPOKLADY, ALE I TAK BYSTE MĚL O POZICI ZÁJEM?
KONTAKTUJTE NÁS, RÁDI S VÁMI PROBEREME VŠECHNY MOŽNOSTI!