- 70 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máte zkušenosti na pozici účetní/ho? Hledáte práci v moderním prostředí a se skvělými kolegy, kde si Vašich znalostí budou opravdu vážit? Jste na správném místě! Necháme Vás účtovat, fakturovat, zpracovávat uzávěrky a reporty. Na oplátku Vám nabízíme nadstandardní finanční ohodnocení a benefity – jsme si totiž vědomi důležitosti Vaší práce. Tak neváhejte a pošlete nám Váš životopis!
• Účtování položek deníku a procesování interních transakcí došlých faktur
• Řízení účtů pohledávek, vystavování faktur a upomínek
• Aktualizace účtů závazků a úhrada faktur
• Fakturace
• Asistence při zpracování rozvahy, výsledovky a jiných finančních výkazů
• Spolupráce na přípravě měsíčních / ročních uzávěrek
• Zpracování statistických hlášení
• Dodržování legislativních předpisů a nařízení
• Dodržování interních skupinových pravidel a principů v oblasti účetnictví a financí
• Zpracování měsíčních reportů
• Komunikace s ostatními odděleními v rámci mezinárodní skupiny
• prokazatelné zkušenosti na pozici účetní
• vynikající organizační schopnosti
• pečlivost, samostatnost a zodpovědnost
• pokročilá AJ
• analytické schopnosti
• Praxe účetní několik let
• SŠ/VŠ vzdělání
• Pracovní poměr na HPP
• Rodinný a přátelský pracovní kolektiv
• Služební mobilní telefon
• Motivující finanční ohodnocení
• Možnost dalšího vzdělávání a kariérního růstu
• Flexibilní pracovní doba
• Zajištěné stravování / stravenky
• Pravidelné firemní akce a školení
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?