- 60 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Společnost Madisson s.r.o. vyrábí, prodává a servisuje zdravotnickou a wellness techniku.
Vedle kvalitních technologií a nadstandardních služeb poskytujeme našim klientům osobní a profesionální přístup. Našim cílem je vždy nabízet to nejlepší a mít radost ze spokojených a dlouhodobých klientů! Přijmeme do našeho týmu v Boskovicích obchodníka – produktového specialistu, který se nebojí zodpovědné práce a jednání s odbornou společností!
• udržování dobrých obchodních vztahů se stávajícími klienty
• příprava a realizace prezentací a nabídek
• analýza trhu, vyhledávání nových obchodních příležitostí
• účast na výstavách a konferencích
• komunikace s obchodními partnery
• ochotu cestovat a učit se novým věcem (cestami a schůzkami s našimi klienty strávíte 3 dny v týdnu, 2 dny pracujete v kanceláři)
• velmi dobré komunikativní schopnosti, cílevědomost, samostatnost, iniciativu
• orientaci na výsledek, týmovou spolupráci
• umět naslouchat klientům a nabídnout jim řešení, které neodmítnou
• přirozené vystupování a dokázat si získat důvěru klientů
• řidičský průkaz skupiny B, uživatelská znalost PC
• práci v zavedené perspektivní společnosti s přátelským kolektivem, která na trhu působí 22 let
• tvořivou práci, vysokou míru samostatnosti s možností uplatnit své myšlenky a nápady
• mzdové ohodnocení dle zkušeností a pracovních výsledků
• firemní benefity – odborná školení, karta MultiSport, telefon, notebook, služební automobil, stravenky, sickdays
• stanete se produktovým specialistou v oblasti prodeje zdravotnické techniky
• kolegové vás zaškolí a rádi vám pomůžou, abyste brzy dosáhl úspěchu při prodeji našich produktů, protože spokojený je ten, kdo je úspěšný!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?