- 45 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte technické vzdělání a poohlížíte se po novém pracovním uplatnění? Láká Vás pracovat v rodinné společnosti, kde budete mít na starosti obchodní, častečně i marketingovou část? Domluvíte se alespoň trochu anglicky?
Pak jste náš člověk! Pošlete mi Váš životopis k posouzení a pojďte pracovat jako:
PRACOVNÍK MARKETINGU/TECHNICKÝ OBCHODNÍK (35 - 40.000 Kč)
* Zajišťování marketingových aktivit
* Zpracovávání katalogové dokumentace, montážních návodů
* Zpracovávání prezentací firmy
* Zpracovávání jednoduchých grafických podkladů (inzeráty, vizitky, fotografie..)
* Správa webových stránek
* Doplňování novinek, copywriting
* Organizace veletrhů a akcí firmy
* Zajišťování reklamních předmětů
* Práce ve firemním IS
* Zpracovávání nabídek
* Spolupráce s obchodním oddělením a konstrukcí
* Technická podpora zákazníkům
* Správa technických norem
* SŠ nebo VŠ technického zaměření (elektrotechnika, strojírenství)
* Praxe výhodou, možné i pro absolventy
* Pokročilá znalost práce na PC, MS Office
* Základní znalost práce v programech AutoCAD, CorelDraw výhodou
* Komunikativní úroveň AJ, příp. NJ
* Dobré komunikační a organizační schopnosti
* ŘP skupiny B
* Loajalitu, samostatnost a zodpovědnost
* Možnost osobního rozvoje
* Práci na 1 směnu
* Práci v zavedené a stabilní společnosti
* 13. plat
* 5 týdnů dovolené
* Stravovací paušál
* Příspěvek na kartu Multisport
* Nástup možný ihned nebo dle domluvy
* Místo výkonu práce: Brno

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.