- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme mladá, dynamická firma, která se specializuje na nábor zaměstnanců na řadové, specializované, ale i vedoucí pozice. Zajišťujeme nejen kompletní správu náborového procesu, ale plně se zaměřujeme na individuální požadavky klientů v oblasti HR.
Do grafické a mediální agentury s provozem v Liberci hledáme asistent/ku na HPP! Pokud chcete být součástí něčeho velkého, máte rád/a ve všem pořádek, jste komunikativní a neznáte slovo "nejde", tak to může být práce přímo pro Vás. A jestli máte nějaké zkušenosti s grafikou, tak budeme ještě raději a je to Vaše výhoda.
Na starost budete mít pestrou škálu úkolů od administrativy, organizace, kontaktu s klienty a dalšími stranami až po výpomoc s grafikou a přípravou tiskových materiálů. Vaše pracovní doba bude od pondělí do čtvrtka 8:30–15:30 a v pátek půjdete po obědě domů 😊. Firemní notebook a telefon je samozřejmostí a k tomu všemu dostanete nástupní plat až 25 000 Kč za měsíc!
Pokud Vás tato nabídka zaujala a chcete se s námi pustit do práce, tak se budeme těšit na Vaše CV!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.