- 29 140 – 30 140 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Úředník odboru životního prostředí – odborná agenda na úseku ochrany přírody a krajiny a ochrany zemědělského půdního fondu
PŘEDPOKLADY PRO VZNIK PP: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním očbanem ČR, popř. je cizím státním občanem s trvalým pobytem v ČR, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkn správních činností stanovených zvláštním právním předpisem
DALŠÍ POŽADAVKY: min. SŠ s maturitou nebo VŠ se zaměřením na oblast životního prostředí – ochrana přírody a krajiny, ochrana zemědělského půdního fondu; spolehlivost, flexibilita, schopnost práce v kolektivu, schopnost samostatného řešení problémů, schopnost práce v kolektivu, umění jednat s lidmi, velmi dobrá komunikace, znalost práce s PC, řidičský průkaz sk. B
VÝHODOU: praxe v oblasti veřejné správy
PŘIHLÁŠKY do výběrového řízení lze podávat v termínu do 4.12.2020 prostřednictvím České pošty nebo podatelny MěÚ Horažďovice. Přihlášky zasílejte na adresu: Městský úřad Horažďovice, Mgr. Ing. Pavel Vondrys, tajemník, Mírové náměstí 1, 341 01 Horažďovice. Uzavřenou obálku označte nápisem: „Výběrové řízení – ŽP – neotvírat“.
Přihláška musí obsahovat: jméno, příjmení a titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu včetně tel. spojení; číslo OP; datum možného nástupu; datum a podpis uchazeče
K přihlášce připojte: životopis zaměřený na průběh dosavadní praxe a odborné způsobilosti a dovednosti; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; souhlas se zpracováním osobních údajů – formulář je možné stáhnout na odkaze: https://www.mesto-horazdovice.cz/muhd/user/Zamestnani/SouhlasSeZpracovanimOU.rtf
Platová třída 9 dle nařízení č. 341/2017 Sb., předpokládaný nástup 1.1.2021 nebo dle dohody, PP na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíce
Bližší informace poskytne Ing. Jitka Vašková zobrazit tel. číslo ,
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu a v případě většího počtu přihlášených provést předběžný výběr vhodných uchazečů.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?