- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
Hledáme posilu na pozici Specialisty Front Office (administrativa) do malého pracovního týmu. Baví tě komunikovat se zákazníky a pomáhat jim s dotazy? Rád koordinuješ práci lidí? Jsi týmový hráč?
Co bude náplní tvé práce
o jednání s klienty, prezentace společnosti a služeb
o plánování, organizace a příprava auditů
o příprava smluvní dokumentace
o podpora týmu externích dodavatelů a vedení administrativy
o komunikace s centrálou v UK a kontrola dokumentace
o kontrola plánovaných a realizovaných činností, včetně dokumentace
Požadujeme ukončené SŠ vzdělání s maturitou. Očekáváme, že zvládáš práci se základním kancelářským balíkem MS Office. V práci budeš potřebovat znalost angličtiny slovem a písmem. Důležitá je pro nás pečlivost a dobré organizační dovednosti. Znalost technických norem a předpisů je výhodou, ale není nutná. Vše ostatní tě postupně naučíme.
První kontakt e-mailem.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.