- Plný úvazek
Přidejte se k nám jako Administrativní pracovník/pracovnice!
Už jste někdy přemýšleli o své práci a o tom, co vás baví a naplňuje? Baví vás práce v týmu, řemesla, budování domova, plavba na člunech a další aktivity, které vám pomáhají zlepšovat váš život? Pokud ano, máme pro vás skvělou příležitost!
NABÍZÍME:
- Mzda: 20.000 – 30.000 Kč měsíčně
- Pracovní doba: Jednosměnný provoz
BENEFITY: Roční odměny, zvýhodněné nákupy zboží, individuální přístup
NÁPLŇ PRÁCE:
- Přímá komunikace se zákazníky na pokladně: Poskytněte pomoc a radu, zodpovězte dotazy a naučte se práci s moderními pokladními systémy.
- Správa e-shopu: Starost o nahrávání nových produktů, aktualizace cen, tvorba popisů a komunikace se zákazníky.
- Administrativa: Zpracování faktur, příjemek a objednávek, získání administrativních zkušeností a podílení se na řízení moderní společnosti.
PROČ SE PŘIDAT K NÁM?
- Přátelský a podporující tým: Budete pracovat v prostředí, které podporuje vzájemnou spolupráci a rozvoj.
- Možnost růstu a učení se novým věcem: Nabízíme prostor pro profesní rozvoj a zlepšení vašich dovedností.
- Dobré pracovní podmínky a další výhody: Pružná pracovní doba, individuální přístup a další benefity.
Zaujala vás tato příležitost? Chcete-li se dozvědět více nebo se ucházet o tuto pozici, pošlete nám svůj životopis na e-mail přes nebo nás kontaktujte na zobrazit tel. číslo .



