Hlavní pracovní náplň:
- vyjednávání o cenách a smlouvách pro nové projekty nebo technické změny, prototypy, vývoj, servisní díly
- Sběr dat a vytváření obchodní případů pro žádosti o nabídky nebo jiné změny
- Odpovědi na otázky týkající se záruky / kvality / načasování zákazníků
- Vedení cenového souboru a zákaznického B2B portálu, podpora při řešení prodlení
- Vytváření a kontrola obchodního plánu
- Správa shromažďování požadavků specifických pro zákazníky a interní distribuce
- Kontrola nákladů a nové nápady na zlepšení marže
- Řízení komunikace se zákazníky
Požadujeme
- Vysokoškolské vzdělání v technickém nebo ekonomickém oboru
- Dobrá úroveň znalostí s programem Excel
- Aktivní znalost anglického jazyka. Znalost německého jazyka je benefitem.
- Analytický přístup
- Pozitivní přístup a sebeřízení
- Ochota cestovat
- Řidičský průkaz sk. B
Nabízíme
- Pracovní smlouvu s možností práce z domova
- Pečlivě sestavíme konkurenční mzdový návrh se směsí výhod a díky nim se budete cítit vítáni, vyzýváni a inspirováni ve vynikajících podmínkách zaměstnání
- Pracovní poměr na dobu neurčitou s 3měsíční zkušební dobou.